Nahlédněte do tištěné podoby Ústeckého deníku nebo navštivte článek v BLOGU ŠKOLY.
Podrobnosti v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Informace pro zákonné zástupce žáků druhého stupně jsou v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce
AKTIVITY - PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ.
Pro vstup využijte proklik do BLOGU ŠKOLY nebo vstupte do samostatné záložky
BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY a nahlédněte do seznamu identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd ve školním roce 2023/2024.
Vážení rodiče, nahlédněte do BLOGU ŠKOLY pro informace k charitativní akci.
Podrobné informace v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací k zařazení žáků 5. ročníků do 6. třídy s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů nejdete v BLOGU ŠKOLY.
Oznamujeme vznik nové záložky/modulu, ve kterých budou zveřejňovány souborné informace pro podporu ukrajinských žáků.
Podrobnosti, poděkování a pochvala jsou v článku v BLOGU ŠKOLY.
Nově otervřená záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY je otevřena a bude postupně rozšiřována o aktuální informace.
Úprava rozsahu vyučování v souvislosti s konáním 2. kola prezidentských voleb je ZDE.
Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
Cílem projektu byla inovace metod výuky na 1. stupni a ve vybraných předmětech (matematika, přírodní vědy, cizí jazyky) na 2. stupni ZŠ. Důraz byl položen na využití ICT, na mezipředmětové vztahy a na aplikace získaných znalostí a schopností v praxi. Výstupními materiály jsou zejména prezentace učiva, pracovní listy pro žáky, pracovní listy pro učitele
a testy pro zpětnou vazbu. Z finančních prostředků projektu bylo pořízeno 9 počítačů, 6 notebooků, 6 dataprojektorů, 6 projekčních pláten, 2 multifunkční zařízení, kopírka, tiskárna
a reproduktory.
Do realizace projektu se zapojilo 19 pedagogů (70%). Každý pedagog se podílel jak na tvorbě didaktických materiálů, tak na jejich praktickém ověřování ve třídách všech ročníků. Projekt předpokládá zlepšení dovedností práce žáků s PC, IA tabulí, specializovanými výukovými programy a Internetem. Posílením a rozvojem mezipředmětových vztahů je upevňována poznatková struktura žáků a jsou rozvíjeny schopnosti žáků při přenosu teoretických poznatků do praxe. Získané materiální prostředky umožnily naplnit cíle projektu.
Přírodní vědy | Finanční gramotnost | Matematika | Cizí jazyky |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
Copyright © 2016 - 2023 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.