Nahlédněte do tištěné podoby Ústeckého deníku nebo navštivte článek v BLOGU ŠKOLY.
Podrobnosti v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Informace pro zákonné zástupce žáků druhého stupně jsou v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce
AKTIVITY - PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ.
Pro vstup využijte proklik do BLOGU ŠKOLY nebo vstupte do samostatné záložky
BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY a nahlédněte do seznamu identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd ve školním roce 2023/2024.
Vážení rodiče, nahlédněte do BLOGU ŠKOLY pro informace k charitativní akci.
Podrobné informace v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací k zařazení žáků 5. ročníků do 6. třídy s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů nejdete v BLOGU ŠKOLY.
Oznamujeme vznik nové záložky/modulu, ve kterých budou zveřejňovány souborné informace pro podporu ukrajinských žáků.
Podrobnosti, poděkování a pochvala jsou v článku v BLOGU ŠKOLY.
Nově otervřená záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY je otevřena a bude postupně rozšiřována o aktuální informace.
Úprava rozsahu vyučování v souvislosti s konáním 2. kola prezidentských voleb je ZDE.
Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
Školská rada - ZŠ Pod Vodojemem
Školská rada byla zřízena dle §167 zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) z účinností od 1. ledna 2006. Funkce školské rady je vymezena §168 školského zákona. Členové školské rady pracují podle schváleného jednacího řádu. Vychází přitom z povinností uložených školské radě zákonem, z podnětů a návrhů zákonných zástupců nezletilých a zletilých žáků, z podnětů a návrhů pedagogických pracovníků, členů školské rady, ředitele nebo zřizovatele školy.
Zasedání školské rady 13. 10. 2022
Závěry jednání ŠR:
1) ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2021-22
2) ZŘ školy seznámila ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2022-23:
3) Zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 16. 6. 2022:
Zasedání školské rady 12. 10. 2021 :
Složení nové ŠR
2 zástupci za rodiče - zvoleni řádně ve 2. kole voleb do ŠR dne 5. 10. 2021
Ing. Jan Růžička, Ing. Jaroslav Slabý
2 zástupci za školu - zvoleni řádně ve 2. kole voleb do ŠR dne 5. 10. 2021
Ing. Lucie Gerychová, Mgr. Olga Jelínková
2 zástupci za město – jmenováni Radou města Ústí n/L dne 17. 5. 2021
MUDr. Jiří Madar, PaedDr. Jan Eichler
Závěry jednání ŠR:
ŠR schválila předsedu, místopředsedu, zapisovatele/jednatele
ŠR schválila jednací řád ŠR
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2020-21
ZŘ školy seznámila ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2021-22
MMR ČR: 11703 – integrovaný regionální operační program projekt „Modernizace učebny pro přírodní vědy, technické a řemeslné obory“.
Mag-UL podal žádost o zapojení do projektu energetických úspor s dotací z OPŽP a využitím metody EPC (Energetické služby se zárukou) pro naši školu, probíhá zpracování energetického posudku, navrhují se úsporná opatření na základě místních šetření. Kromě jiného dojde ke kompletní výměně oken a zateplení pavilonů školy. Předpokládaný termín zahájení akce je rok 2022.
Další třídy byly vybaveny počítači, dataprojektory a projekčními plátny.
Zhodnocení distanční výuky, zapojení žáků do doučování.
Zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 3. 6. 2021:
Zasedání školské rady 1. 10. 2020:
Zasedání školské rady 8. 10. 2019:
Zasedání školské rady 13. 6. 2019:
Zasedání školské rady 11. 10. 2018:
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2017-18
ředitel školy seznámil ŠR s vizí rozvoje školy pro šk. rok 2018-19
zápis z jednání ŠR k dispozici u Mgr. Jelínkové
Zasedání školské rady 28. 8. 2018 :
Složení nové ŠR
radou rodičů
Ing. Aleš Klapka, pí Lenka Bosáková
Ing. Lucie Gerychová, Mgr. Olga Jelínková
MUDr. Jiří Madar, PaedDr. Jan Eichler
Závěry jednání ŠR:
Zasedání školské rady 5. 10. 2017:
ŠR schválila Výroční zprávu o činnosti školy za šk. rok 2016-17
ŠR schválila Dodatek č. 1 k ŠVP ZV
- zavedení Předmětu speciální pedagogické péče
- nahrazení ŠVP výstupů a učiva v anglickém jazyce pro 1. – 3. ročník
Zasedání školské rady 4. 5. 2017:
Nové složení ŠR od 9. 11. 2016 :
Dne 8. 11. 2016 byli na třídních schůzkách školy řádně zvoleni zákonnými zástupci žáků dva noví členové ŠR, kteří ve funkcích nahradili zesnulého pana Bohumila Pilaře a odstupující Ing. Miroslavu Klapkovou.
Za zřizovatele:
Za zákonné zástupce žáků:
Za pedagogické pracovníky:
Na naší škole funguje školská rada od 1. ledna 2006.
Noví členové od ledna 2015:
Za zřizovatele:
Za zákonné zástupce žáků:
Za pedagogické pracovníky:
Členové:
Zasedání školské rady 11. 10. 2016:
Zasedání školské rady 22. 6. 2016:
Zasedání školské rady 30. 5. 2016:
Zasedání školské rady 22. 1. 2016:
Zasedání školské rady 6. 10. 2015:
Zasedání školské rady 1. 6. 2015:
Zasedání školské rady 12. 3. 2015 - ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady 9. 10. 2014:
Zasedání školské rady 15. 10. 2013:
Zasedání školské rady 11. 10. 2012:
Zasedání školské rady 26. 1. 2012 - ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady 13. 10. 2011:
Zasedání školské rady 7. 10. 2010:
Zasedání školské rady 22. 6. 2010:
Zasedání školské rady 15. 10. 2009:
Zasedání školské rady 19. 3. 2009 – ustanovující zasedání:
Členové:
Zasedání školské rady:
19. 1. 2006 – ustanovující zasedání
23. 2. 2006 – schválen školní řád
9. 10. 2006 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2005/06
28. 6. 2007 – schválen ŠVP
11. 10. 2007 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2006/07
16. 10. 2008 – schválena výroční zpráva o činnosti školy 2007/08
Copyright © 2016 - 2023 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.