Kotva
Povinně zveřejňované informace
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Informace ze školní družiny - platby
26.11.2020

V Blogu školní družiny i v Blogu školy (rychlý přístup ZDE) jsou zveřejněny aktuální informace k platbám ŠD.

Ředitelské volno
24.11.2020

Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým vstupem ZDE.

Pokyny k provozu školy od pondělí 30. listopadu
23.11.2020

Vážení rodiče, důležité informace k nástupu dětí jsou zveřejněny v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Aktuální informace
12.11.2020

Důležité informace nejen pro žáky 1. a 2. ročníků naleznete v Blogu školy nebo v záložce Školní jídelna.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
13.10.2020

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Usnesení Vlády ČR - provoz škol
13.10.2020

S dokumentem USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 12. října 2020 č. 1022 o přijetí krizového opatření se můžete seznámit v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 232.78 kB)

Přijímací zkoušky na SŠ 2020 - 2021
20.9.2020

Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Mimořádné opatření MZ ČR
10.9.2020

Dokument k mimořádným opatřením naleznete v BLOGU ŠKOLY.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Povinně zveřejňované informace


Informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
Struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb., ze dne 31. srpna 2006.

 

1. Název

Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace

 

 

2. Důvod a způsob založení

 Zřizovací listina 

 

 

3. Organizační struktura

 Organizační struktura

 

 

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem

 

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, příspěvková organizace
Pod Vodojemem 323/3a
400 10 Ústí nad Labem

 

4.3 Úřední hodiny

pracovní dny 7:00-15:00 hodin

 

4.4 Telefonní čísla

+420 474 744 477, +420 474 720 203, +420 474 720 204

 

4.5 Adresa internetové stránky

www.zsvodojem.cz

 

4.6 Adresa e-podatelny

sekretariat@zsvodojem.cz

ID datové schránky: 65rv48a

 

4.7 Další elektronické adresy

zelenka.m@zsvodojem.cz

 

 

5. Případné platby lze poukázat

Škola (+DČ) 0889676389/0800

Školní družina: 2701372009/2010

Školní jídelna: 2500872912/2010

FKSP 107 – 0889676389/0800

 

6. IČ

44553234

 

 

7. DIČ

-

 

 

8. Dokumenty

8.1 Seznam hlavních dokumentů

Hlavní dokumenty školy

 

8.2 Rozpočet

Aktuální rozpočet a rozpočty z let minulých jsou k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení školy.

 

 

9. Žádosti o informace

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky) nebo písemně (doporučená nebo elektronická pošta).

Žádost je podána dnem, kdy ji povinný subjekt obdržel.

 

 

10. Příjem žádostí a další podání

sekretariat@zsvodojem.cz

 

 

11. Opravné prostředky

Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli školy) zřizovateli školy – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.

 

 

12. Formuláře

Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění

 Žádost o poskytnutí informace 

 Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti

 

 

13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.

 

 

14. Předpisy

 

14.1 Nejdůležitější používané předpisy

  • zákon č. 94/1963 Sb., o rodině, v platném znění
  • zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
  • zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod, v platném znění
  • zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, v platném znění
  • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
  • zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, v platném znění
  • zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění
  • zákon č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění
  • zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých zákonů, v platném znění
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
  • vyhláška č. 114/2002 Sb., o FKSP, v platném znění
  • vyhláška č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných, v platném znění
  • zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, v platném znění
  • zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
  • zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění
  • zákon č. 646/2004 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, v platném znění
  • vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování, v platném znění
  • vyhláška č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých, v platném znění
  • zákon č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimu, v platném znění
  • zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění
  • zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění
  • vyhláška č. 438/2006 Sb., kterou se stanoví podrobnosti výkonu ústavní výchovy ve školských zařízeních, v platném znění
  • nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách, v platném znění

 

14.2 Vydané právní předpisy

 

15. Úhrada za poskytování informací

Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto:

 

a) náklady na pořízení listinných kopií:

  •  cena za zhotovení jednostranné kopie formátu A4     2,00 Kč
  •  cena za zhotovení oboustranné kopie formátu A4      3,00 Kč
  •  cena za zhotovení jednostranné kopie formátu A3     4,00 Kč
  •  cena za zhotovení oboustranné kopie formátu A3      6,00 Kč

 

b) náklady na opatření technických nosičů dat

  •  cena za 1 ks CD    15,00 Kč

 

c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací

  •  cena za každou započatou hodinu činnosti   120,00 Kč

 

Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na jakém základě byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výši požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.

 

 

16. Licenční smlouvy

 

16.1 Vzory licenčních smluv

16.2 Výhradní licence

 

 

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění

   Výroční zpráva 2019/2020 

   Výroční zpráva 2018/2019 

 

   

 

 

18. Schválený rozpočet p.o. na rok 2019 a schválený střednědobý výhled p.o. na roky 2020 a 2021

 

 Očekávané plnění rozpočtu p.o. v roce 2019

 Schválený rozpočet na rok 2020

 Schválený střednědobý výhled rozpočtu p.o. v letech 2021 - 2022