Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Provoz školy od 1. 3. 2021
27.2.2021

Informace k provozu školy v termínu od 1. 3. 2021 v Blogu školy nebo rychlým proklikem.

Vzdělání - příležitost pro všechny
26.2.2021

Podrobnější informace k projektu rychlým proklikem ZDE.

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům
24.2.2021

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům je zveřejněn v blogu školy. 

Aktuální informace pro strávníky ŠJ
24.2.2021

V blogu školy i v záložce školní jídelna jsou aktuální informace. Rychlý vstup proklikem uvedených odkazů.

Provoz školy od 15. 2. 2021
12.2.2021

ŠKOLY ZŮSTÁVAJÍ VE STEJNÉM REŽIMU JAKO DOPOSUD. Bližší informace v blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Příprava na přijímací zkoušky přes mobil nebo tablet
4.2.2021

Zákonní zástupci žáků 5. a 9. ročníků, seznamte se v Blogu školy s nabídkou ČŠI. Rychlý přístup ZDE.

Provoz školy v následujících dvou týdnech
28.1.2021

Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Aktuální informace k výpisům vysvědčení
26.1.2021

Celý článek v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Hotovostní úhrada stravného na měsíc únor
26.1.2021

Bližší informace k hotovostní úhradě stravného ZDE.

Přihlášky na SŠ a víceletá gymnázia - aktuálně
12.1.2021

S důležitými informacemi se můžete seznámit v blogu školy, ale též v záložkách 2. stupně - Přijímací řízení a v záložce 1. stupně - Osmiletá gymnázia.

Stravné leden
16.12.2020

Vážení rodiče, více informací k platbě stravného na měsíc leden v Blogu školy či v záložce školní jídelna -  aktuálně.

Informace ze školní družiny - platby
26.11.2020

V Blogu školní družiny i v Blogu školy (rychlý přístup ZDE) jsou zveřejněny aktuální informace k platbám ŠD.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
13.10.2020

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Přijímací zkoušky na SŠ 2020 - 2021
20.9.2020

Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Informace k bezhotovostní inkasní platbě stravného

Vloženo: 26.8.2020 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 5409x | Upravil: Lenka Růžičková

Rodiče, kteří budou mít zájem platit obědy inkasem ze svého účtu, si ve své bance zařídí svolení k inkasu pro účet školní jídelny, číslo účtu: 2500872912/2010.

 

Pro hladký průběh inkasní platby je potřeba zajistit v uvedeném termínu dostatečný finanční limit na účtu (dle věkové kategorie – max. 600 Kč na dítě).
Platba na následující měsíc bude stržena z účtu v termínu 20. – 25. den v měsíci.
Po stržení platby budou strávníci automaticky přihlášeni na celý následující měsíc.

 

V případě odhlášených obědů bude inkasní částka automaticky ponížena v následující platbě.

 

V případě, že platba neprojde, je potřeba uhradit stravné v hotovosti do posledního dne v měsíci.

 

Zjednodušený postup:


1. V bance povolit inkaso z účtu 2500872912/2010, variabilní symbol neuvádět,
    do poznámky (název souhlasu) napsat jméno, příjmení a třídu žáka. 

2. Do školní jídelny doručit svolení k inkasu – obdržíte ve své bance nebo vytištěné  

    z internetového bankovnictví. Doručit jej můžete osobně nebo poslat na e-mail:  

podana.p@zsvodojem.cz    

3. Zajistit dostatečný limit na účtu (20. – 25. den v měsíci).

 

Hotovostní platba bude dále probíhat dosavadním způsobem (u okénka školní jídelny).

Případné bližší informace zodpoví Petra Podaná, vedoucí školní jídelny:

tel. 472 743 711
nebo e-mail: podana.p@zsvodojem.cz

 

 

                                                                     Petra Podaná, vedoucí školní jídelny