Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Sportovní akce RunCzech
22.6.2020

Veškeré informace k zítřejší akci jsou v BLOGU školy.

Rodičům žáků budoucích prvních tříd
17.6.2020

V BLOGU ŠKOLY  i v záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY  naleznete důležité informace, nahlédněte.

Cesta kolem světa za 7 týdnů - 7. díl
10.6.2020

Vracíme se do Evropy s Bárou Závadovou a závěrečným dílem projektu Cesta kolem světa za 7. týdnů.

Projekt Cesta kolem světa za 7. týdnů
9.6.2020

Pozvánka k závěrečnému dílu je zveřejněna stejně jako odkaz na článek v denním tisku.

Úprava cen stravného
8.6.2020

V BLOGU školy i v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA jsou nové informace k navýšení cen stravného.

Matematická třída 2020/2021
8.6.2020

Právě jsme zveřejnili seznam žáků zařazených do 6. třídy s RVM pro školní rok 2020/2021.

Žákům, kteří opouštějí naši školu
3.6.2020

Informace ze školní jídelny, která je určena žákům 9. popř. 5. ročníků. 

Placení stravného - červen
3.6.2020

Důležité upozornění v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Cesta kolem světa za 7 týdnů - 6. díl 3.6.2020
3.6.2020
 

Přidali jsme další díl do projektu Cesta kolem světa za 7 týdnů. 

Dodatek ke směrnici
3.6.2020

ZDE (Velikost: 372.8 kB) se seznamte se se změnami v cenách stravného. 

Informace k poplatkům za školní družinu v druhém pololetí školního roku 2019/2020
1.6.2020

Zde můžete zažádat o vrácení uhrazeného poplatku za školní družinu.

Cesta kolem světa za 7 týdnů - 5. díl
29.5.2020

Přidali jsme další díl do projektu Cesta kolem světa za 7 týdnů. 

Hodnocení a klasifikace žáků ve 2. pololetí
29.5.2020

V BLOGU školy jsou zveřejněny metodické pokyny k hodnocení žáků.

Nástup žáků 2. stupně
26.5.2020

V Blogu školy jsou aktuální informace pro žáky 2. stupně.

Zprávy ze školní družiny
24.5.2020

Důležité informace pro účastníky školní družiny jsou přidány v nových článcích.

Žáci přijatí do 1. tříd školního roku 2020/2021
13.5.2020

Navštivte BLOG školy nebo záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY.

Základní informace k matematické třídě 2020/2021
13.5.2020

Důležité informace pro žáky 5. tříd a jejich rodiče ZDE.

Postup při posuzování předpokladů pro zařazení do matematické třídy
13.5.2020

S důležitými informacemi ohledně posuzování předpokladů pro zařazení do matematické třídy se seznamte v blogu školy.

Aktuální informace ze školní jídelny
13.5.2020

V blogu i v záložce Školní jídelna jsou důležité informace ke stravování žáků 1. stupně při nástupu do školy od 25. 5.

Doplňující informace k nástupu žáků 1. stupně
6.5.2020

V Blogu školy jsme právě zvěřejnili další důležité informace.

Nástup žáků 1. stupně
5.5.2020

V systému Bakaláři i ZDE zveřejňujeme důležité informace určené tentokrát zákonným zástupcům žáků 1. stupně.

Nástup žáků 9. tříd
4.5.2020

V systému Bakaláři i ZDE zveřejňujeme důležité informace určené zákonným zástupcům žáků 9. tříd.

Projekt Cesta kolem světa za 7 týdnů
21.4.2020

S nově chystaným projektem se blíže seznamte ZDE.

Office 365
24.3.2020

Další podpora domácí přípravy Vašich dětí je hotova. Zaktivovali jsme účty všem dětem 1- 9. ročníků.

Vysílání ČT pro podporu domácí přípravy žáků 2. stupně
18.3.2020

V nově vzniklém článku jsou přehledně zveřejněny odkazy na vysílání ČT pro domácí přípravu starších žáků a též odkazy pro přípravu žáků k přijímacím zkouškám na SŠ.

Vysílání ČT pro podporu domácí přípravy žáků 1. stupně
17.3.2020

Článek je denně aktualizován, sledujte, využijte.

Podpora domácí přípravy
15.3.2020

V blogu školy jsme zvežejnili výběr materiálů, které Vám mohou usnadnit domácí přípravu dětí.

Zápisový lístek
11.3.2020

Zákonným zástupcům žáků 5. a 9. tříd, kteří budou procházet přijímacím řízením na SŠ, je určena informace ohledně zápisového lístku.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Poskytování informací

Vloženo: 29.3.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 5548x |

POSTUP PŘÍ PÍSEMNÝCH ŽÁDOSTECH O POSKYTNUTÍ INFORMACE

 

1. Evidenci písemných žádostí o poskytnutí informace vede pracovnice na vedení školy.

2. Evidence obsahuje: 


a) datum doručení žádosti, věc, číslo jednací 
b) jméno, příjmení žadatele (název a sídlo), spojení na žadatele 
c) způsob, jakým bylo ve věci postupováno a jak byla žádost vyřízena 
d) datum vyřízení žádosti

 

3. Údaje v evidenci žádosti jsou chráněny podle zákona č. 256/1992 Sb., o ochraně osobních údajů v informačních systémech.


Písemná žádost řediteli školy

 

  • Žádost o poskytnutí informace doručenou poštou přijímá pracovník školy pověřený evidencí pošty. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá zástupci ředitele nebo administrativnímu pracovníkovi, případně řediteli školy. Žádost doručenou osobně, elektronickou poštou, faxem nebo na jiných nosičích dat přijímá zástupce ředitel nebo administrativní pracovnice, případně ředitel školy.
  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému školskému úřadu prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
  • O odvolání proti odmítnutí poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne školský úřad do 15 dnů od předložení odvolání ředitelem školy. Pokud školský úřad v uvedené lhůtě nerozhodne, má se zato, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl odvolání a potvrdil napadané rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, tím není dotčena možnost soudního přezkoumání rozhodnutí o odvolání.

 


Úhrada nákladů

 

  • Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií (cena za jednostrannou kopii A4 je 1,50 Kč), opatřením technických nosičů dat a s odesláním informace žadateli. Dále je povinen žadateli na jeho žádost potvrdit předpokládanou výši úhrady nákladů. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.
  • Úhrady jsou příjmem školy.

 

PaedDr. Milan Zelenka 
ředitel školy