Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Zápis do budoucích prvních tříd
3.3.2021

Podrobné informace k zápisu dětí do 1. tříd pro školní rok 2021-2022 jsou v záložce BUDOUCÍ 1. TŘÍDY  a jejích podsložkách.

Provoz školy od 1. 3. 2021
27.2.2021

Informace k provozu školy v termínu od 1. 3. 2021 v Blogu školy nebo rychlým proklikem.

Vzdělání - příležitost pro všechny
26.2.2021

Podrobnější informace k projektu rychlým proklikem ZDE.

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům
24.2.2021

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům je zveřejněn v blogu školy. 

Aktuální informace pro strávníky ŠJ
24.2.2021

V blogu školy i v záložce školní jídelna jsou aktuální informace. Rychlý vstup proklikem uvedených odkazů.

Provoz školy od 15. 2. 2021
12.2.2021

ŠKOLY ZŮSTÁVAJÍ VE STEJNÉM REŽIMU JAKO DOPOSUD. Bližší informace v blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Příprava na přijímací zkoušky přes mobil nebo tablet
4.2.2021

Zákonní zástupci žáků 5. a 9. ročníků, seznamte se v Blogu školy s nabídkou ČŠI. Rychlý přístup ZDE.

Provoz školy v následujících dvou týdnech
28.1.2021

Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Aktuální informace k výpisům vysvědčení
26.1.2021

Celý článek v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Hotovostní úhrada stravného na měsíc únor
26.1.2021

Bližší informace k hotovostní úhradě stravného ZDE.

Přihlášky na SŠ a víceletá gymnázia - aktuálně
12.1.2021

S důležitými informacemi se můžete seznámit v blogu školy, ale též v záložkách 2. stupně - Přijímací řízení a v záložce 1. stupně - Osmiletá gymnázia.

Stravné leden
16.12.2020

Vážení rodiče, více informací k platbě stravného na měsíc leden v Blogu školy či v záložce školní jídelna -  aktuálně.

Informace ze školní družiny - platby
26.11.2020

V Blogu školní družiny i v Blogu školy (rychlý přístup ZDE) jsou zveřejněny aktuální informace k platbám ŠD.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
13.10.2020

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Přijímací zkoušky na SŠ 2020 - 2021
20.9.2020

Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Poskytování informací

Vloženo: 29.3.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 6091x |

POSTUP PŘÍ PÍSEMNÝCH ŽÁDOSTECH O POSKYTNUTÍ INFORMACE

 

1. Evidenci písemných žádostí o poskytnutí informace vede pracovnice na vedení školy.

2. Evidence obsahuje: 


a) datum doručení žádosti, věc, číslo jednací 
b) jméno, příjmení žadatele (název a sídlo), spojení na žadatele 
c) způsob, jakým bylo ve věci postupováno a jak byla žádost vyřízena 
d) datum vyřízení žádosti

 

3. Údaje v evidenci žádosti jsou chráněny podle zákona č. 256/1992 Sb., o ochraně osobních údajů v informačních systémech.


Písemná žádost řediteli školy

 

  • Žádost o poskytnutí informace doručenou poštou přijímá pracovník školy pověřený evidencí pošty. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá zástupci ředitele nebo administrativnímu pracovníkovi, případně řediteli školy. Žádost doručenou osobně, elektronickou poštou, faxem nebo na jiných nosičích dat přijímá zástupce ředitel nebo administrativní pracovnice, případně ředitel školy.
  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému školskému úřadu prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
  • O odvolání proti odmítnutí poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne školský úřad do 15 dnů od předložení odvolání ředitelem školy. Pokud školský úřad v uvedené lhůtě nerozhodne, má se zato, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl odvolání a potvrdil napadané rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, tím není dotčena možnost soudního přezkoumání rozhodnutí o odvolání.

 


Úhrada nákladů

 

  • Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií (cena za jednostrannou kopii A4 je 1,50 Kč), opatřením technických nosičů dat a s odesláním informace žadateli. Dále je povinen žadateli na jeho žádost potvrdit předpokládanou výši úhrady nákladů. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.
  • Úhrady jsou příjmem školy.

 

PaedDr. Milan Zelenka 
ředitel školy