Bližší informace k volbám do Školské rady jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.
Aktuálně otevíráme záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, která je určena zákonným zástupcům budoucích prvňáčků. Záložka bude plně aktualizována do konce měsíce února.
Na stránkách tříd 2. A, 2. B a 3. A jsou zveřejněny změny v rozvrzích platné od 5.2.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA, II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA a II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Informace o úpravě rozsahu vyučování pro středu 31.1. jsou v BLOGU ŠKOLY.
V BLOGU ŠKOLY i v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ VÝCVIK jsou přínosné informace VZP.
Důležité informace k přijímacím zkouškám jsou v BLOGU ŠKOLY, ale také ve stálých záložkách 1. a 2. stupně.
Informace o úpravě vyučování v pátek 22.12. naleznete v BLOGU ŠKOLY.
V týdnu od 8.1. do 12.1. proběhne na naší škole týden konzultací. Bližší informace ZDE.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací v BLOGU ŠKOLY a v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
O spolupráci našich starších žáků s klienty domova seniorů na Bukově je více v BLOGU ŠKOLY či v záložce AKTIVITY - PROJEKTY.
V BLOGU školy a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA jsou bližší informace
Pro zhlédnutí fotografií z akce 7. C vstupte na stránku třídy nebo rychlým proklikem ZDE.
Informace k lyžařskému kurzu jsou aktuálně zveřejněny v BLOGU ŠKOLY a také v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ KURZ 2023/2024
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
23. 2. 2024
Vážení rodiče,
hotovostní placení obědů na měsíc březen probíhá každý den od 7.00 – 8.00 hodin.
Dále pak poslední pracovní den měsíce (čtvrtek 29. 2. 2024) od 7.00 – do 17.00 hodin.
Měsíc únor má 14 stravovacích dní.
Strávníci:
22. 1. 2023
Vážení rodiče, přátelé naší školy,
byli bychom Vám velmi vděčni, kdybyste například pomocí sociálních sítí, nebo ještě lépe pomocí osobních kontaktů, dokázali rozšířit povědomí široké veřejnosti o naléhavé potřebě naší školní jídelny. Za případnou spolupráci Vám velice děkujeme.
Do našeho kolektivu kuchařek školní jídelny hledáme kuchaře/ku s vyučením.
Pracovní doba 6.00 – 14.30 hodin
Zařazení do 4. platové třídy + osobní ohodnocení + odměny
Kontaktujte vedoucí školní jídelny pí. Podanou : tel. 725 017 516, email: podana.p@zsvodojem.cz
14. 12. 2023
Vážení rodiče,
s účinností od 1. ledna 2024 dojde ke zvýšení cen obědů ve školní jídelně.
Ceny stravného: od 1.1. 2024
· strávníci 6 – 10 let ……. 30 Kč
· strávníci 11 – 14 let ……. 32 Kč
· strávníci 15 let a více .…... 34 Kč
PROSÍME O DOSTATEČNÝ FINANČNÍ LIMIT PRO STRHÁVÁNÍ INKASNÍ PLATBY
Dále apelujeme na rodiče, aby obědy v době nepřítomnosti dítěte ve škole odhlašovali.
Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.
Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.
Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.
Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.
Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)
Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.
V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. V dalších dnech nemoci nemá strávník na dotovaný oběd nárok. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30. V tomto čase využívejte pro vstup do jídelny vchodu pod spojovací chodbou.
Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)
Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.
Jak si jídlo vybírat z nabídky?
oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat
oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů
Výběr ze dvou jídel bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.
Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.
Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.
Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)
Od 13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.
Seznam alergenů přiložen ZDE.
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.