Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Rozhodnutí KHS - 7. ročník
22.10.2021

V BLOGU  školy přinášíme rozhodnutí KHS k záchytu onemocnění covid-19 v 7. ročníku.

Hotovostní platba obědů - LISTOPAD
14.10.2021

Důležité informace v BLOGU ŠKOLY nebo v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Výsledky voleb do Školské rady
11.10.2021

Informace o výsledcích voleb do ŠR ZŠ Pod Vodojemem jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.

Volby do PS - zkrácené vyučování
3.10.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY.

Akce říjen
30.9.2021

Kalendář říjnových akcí je naplněn.

Třídní schůzky
22.9.2021

Podrobněji v BLOGU ŠKOLY.

Vyhlášení voleb do Školské rady
15.9.2021

Podrobnosti v článku v BLOGU ŠKOLY.

Rozhodnutí KHS Ústeckého kraje
11.9.2021

Více informací v blogu školy.

Projekt Nenech to být
10.9.2021

V záložce AKTIVITY - PROJEKTY jsou aktualizované informace k projektu Nenech to být.

Stránky tříd
18.8.2021

18.8. jsme aktualizovali stránky tříd (horní lišta - I. či II. stupeň). V tuto chvíli obsahují pouze jméno třídního učitele. Rozvrhy hodin a případné další podrobnosti doplníme v přípravném týdnu. 

Další aktualizace
17.8.2021

Aktualizací dnes prošly záložky KONTAKTY a NAŠI ZAMĚSTNANCI.

Úprava cen obědů od 1. 9. 2021
17.8.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
17.8.2021

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
18.8.2021

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Informace pro rodiče

Vloženo: 25.8.2021 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 591x | Upravil: Lenka Růžičková

ŠKOLNÍ DRUŽINA – INFORMACE PRO RODIČE platné ve školním roce 2021/2022  

 

 

Telefonní spojení na ŠD :  725 011 079 (mobil ŠD) - mobilní telefon funguje v čase 6:00 - 8:00 a od 11:40 do 17:00.  Číslo účtu:  2701372009/2010

 

Přihláška účastníka ŠD je k vyplnění a odeslání ZDE. (Velikost: 406.71 kB)

Odhláška účastníka ŠD je ke stažení a vyplnění ZDE. (Velikost: 23.77 kB)

Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 54.56 kB)

 

Plánované rozdělení:

 

I. oddělení Eva Prošková 2. B + část 3. B
II.  oddělení Bc. Alena Pánková

1. A + část 4. A

III.  oddělení Jana Habartová

2. A + část 3. B, 5. B, 6. B

IV.  oddělení Ing. Miroslava Klapková

1. B + část 4. B + část 4. A

V.  oddělení Marta Borovičková

3. A + část 3. B

         

    

PROVOZNÍ DOBA: 

 

Pro účastníky navštěvující ranní i odpolední školní družinu je v provozu pouze vchod u tělocvičen (přes školní dvůr). Prosíme o důsledné závírání dveří.


6:00 – 7:40 ranní družina. Účastníci ranní družiny se přezují, oblečení a boty si přenesou do družinové šatny. Z družinové šatny si oblečení a boty přenášejí  do školní šatny v 7:40, kdy je vedou vychovatelky ke třídám. Škola otevřená do 7:10.

 

11:40 – 17:00 odpolední družina (učitelé vedou účastníky k jednotlivým družinám, nedružinové  vedou na oběd; do 15:00 jsou v provozu všechny družiny a postupně se zbývající slučují do jedné ŠD – „konečné“)

 

12:00 – 12:30 oběd (v případě, že končí všichni účastníci v oddělení vyučování v 11:40). Z provozních důvodů kapacity školní jídelny mohou jít účastníci končící vyučování v 11.40 na oběd ve 13.00.

 

13:00 – 13:30 oběd (v případě vyučování ve 12:35)

 

 

VYZVEDÁVÁNÍ  ZE ŠKOLNÍ DRUŽINY

 

Vyzvedávání účastníků ŠD probíhá  pomocí čipu, v případě vypadnutí systému prostřednictvím stávajících zvonků. Od 6. 9. 2019 nejsou čipy zálohované. Záloha na čipy, zakoupené do 6.9.2019 se vyplácí do 5 dnů po odhlášení účastníka ze školní družiny.

 

Účastníky uvolňujeme na základě vyplněných zápisních lístků, pokud nastane změna, je třeba ji uvést jako úpravu od určitého data na tomtéž zápisním lístku nebo pokud jde o jednorázovou změnu či mimořádný odchod v určitou hodinu, je třeba doručit  lístek, že jmenovaný bude vyzvednut v jinou dobu, nebo jinou osobou. Na lístku nesmí chybět datum, podpis a údaj, jestli jde o odchod samostatný nebo s doprovodem. Z důvodu bezpečnosti účastníků ŠD je v žádném případě neuvolňujeme samotné přes mobilní telefon ani emailovou poštu!

 

Spolu s vyplněným zápis.lístkem zákonní zástupci stvrzují svým podpisem, že byli seznámeni s vnitřním řádem ŠD.

 

 

POPLATEK ZA ŠD

 

  •  na první polovinu šk. roku    4 x 130,- = 520,-  splatné poslední školní týden v měsíci říjnu
  •  na druhou polovinu šk. roku 6 x 130,- = 780,-  splatné poslední školní týden v měsíci lednu

O způsobu platby budou rodiče informováni písemně


Do ranní ŠD je možné chodit nepravidelně. Ranní ŠD je pro všechny přihlášené do školní družiny, kteří zaplatí úplatu za ŠD, nicméně kvůli přehlednosti a naplněnosti si zájem o ranní družinu zjišťujeme již v předběžných přihláškách. 

 

ŠD číslo účtu:  2701372009/2010

 

STRAVOVÁNÍ:

 

Stravování probíhá  ve školní jídelně v  rámci časového rozvrhu jednotlivých oddělení. V jídelně je nainstalován elektronický systém výdeje a objednávání stravy s využitím čipů.

 

Z důvodu častých ztrát nabízíme rodičům uložení čipu u kmenové vychovatelky ve ŠD. Čip bude označen jménem  a uložen na jednotném místě. Čipy jsou vydány před odchodem na oběd a opět vybrány po vyzvednutí oběda. Můžete si je též vyzvednout k objednání obědů č.2 a opět  vrátit vychovatelce. Za ztrátu čipu nenese vychovatelka odpovědnost.

 

 

 Placení stravného formou hotovostní úhrady:

 

  • denně od 7.00 - 8.00 hod., poslední den v měsíci od 7.00 – 17.00 hod.
  • každý strávník si musí zakoupit elektronický čip (115 Kč - Jde o částku, za kterou škola čipy nakupuje). Čip platí po celou dobu školní docházky, při ztrátě čipu nebo znehodnocení si musí strávník zakoupit čip nový
  • náhrada za ztrátu čipu se neposkytuje
  • v případě zapomenutí čipu strávník o oběd nepřijde. Po nahlášení svého jména pracovnice školní kuchyně zjistí, zda má oběd zaplacený a bude mu vydán.  

 

Od ledna 2016 je placení stravného i bezhotovostní.

 

Školní jídelna vaří 2 druhy jídel. V případě, že chcete oběd č. 1 nemusíte předem nic objednávat. Pokud budete požadovat oběd č. 2,  je třeba ho objednat minimálně do 10.00 hod. den předem prostřednictvím elektronického zařízení v prostorách školní jídelny, telefonicky u vedoucí školní jídelny nebo osobně.

 

V případě, že strávníkě na oběd nepůjde, musíte obědy odhlásit do 10.00 hod. den předem prostřednictvím elektronického zařízení v prostorách školní jídelny, telefonicky nebo osobně u vedoucí školní jídelny.

 

Oběd do jídlonosiče si můžete vyzvednou pouze první den nepřítomnosti. 

 

U objednacího boxu ve školní jídelně bude možno vybírat a odhlašovat stravu na 4 týdny dopředu - pochopitelně pokud bude stravné uhrazeno.  

 

 

KROUŽKY ŠD ve školním roce 2021/2022 budou spuštěny od 1. října 2021.

Přihlášky na kroužky budou rozdávány účastníkům ŠD 13. 9.

 

 

 pondělí pohybové hry 15:00 - 16:00 Pánková
 úterý relaxační kroužek 15:00 - 16:00 Prošková
 středa sportovní kroužek 15:00 - 16:00 Habartová
 čtvrtek netradiční tvoření 15:00 - 16:00 Borovičková - 400Kč/rok
 pátek dovedné ruce 15:00 - 16:00 Klapková - 400Kč/rok

 

Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 54.56 kB) (Velikost: 54.56 kB)

 

Do ŠD si účastníci mohou donést v podepsané tašce:

  • podepsané převlečení na pobyt venku. Účastníci si převlečení nechávají v družinové šatně v podepsaném sáčku, či tašce, zavěšené na háčku v sektoru svého oddělení. Je nutné, aby rodiče důsledně kontrolovali stav tohoto oblečení (hlavně v zimních měsících).