Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Úprava cen obědů od 1. 9. 2021
15.6.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Provoz škol od 8. 6. 2021
8.6.2021

Více informací v blogu školy.

Schůzka rodičů žáků budoucích 1. tříd - podrobnosti
27.5.2021

Podrobnosti k plánované schůzce rodičů budoucích prvňáčků naleznete v BLOGU ŠKOLY  nebo v sekci BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY - INFORMACE PRO RODIČE.

Objednávka obědů na měsíc červen - upozornění ŠJ
26.5.2021

Podrobnosti v blogu školy či záložce školní jídelna.

Důležité informace strávníkům a účastníkům ŠD
21.5.2021

Bližší informace v záložkách ŠKOLNÍ JÍDELNA, ŠKOLNÍ DRUŽINA nebo v souhrnném článku v BLOGU ŠKOLY.

Akce červen
21.5.2021

Kalendář akcí pro měsíc červen je naplněn.

Zpráva Policie ČR
20.5.2021

Podrobnosti v blogu školy nebo rychlým vstupem ZDE.

Provoz školy od 10.5.
5.5.2021

Bližší informace v blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Hotovostní platby za obědy
28.4.2021

Hotovostní platby za obědy budou umožněny 30. 4. v čase 7.00 - 16.00 hodin. Více informací v aktualizovaném článku v blogu školy a v záložce školní jídelna.

Přijatí žáci do 1. tříd
23.4.2021

Právě jsme zveřejnili novou podsložku - PŘIJATÍ ŽÁCI DO PRVNÍCH TŘÍD. Vstoupit můžete záložkou BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY nebo rychlým proklikem ZDE.

Provoz školy od 26. 4. 2021
22.4.2021

Aktuální informace platné od 26.4. přinášíme v článku v blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE.

Informace pro rodiče žáků 5. tříd
19.4.2021

Veškeré informace o 6. třídě s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů jsou v blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Šipkovaná Po stopách Vodojemu
10.4.2021

Už jsme dlouho s omezeným pohybem. Pojďte to změnit.

Přijímací zkoušky - mimořádná opatření
9.4.2021

Aktualizované údaje k přijímacímu řízení jsou v záložkách II. stupeň - přijímací řízení  a I.stupeň - Osmiletá gymnázia

Vzdělání - příležitost pro všechny
26.2.2021

Podrobnější informace k projektu rychlým proklikem ZDE.

Aktuální informace pro strávníky ŠJ
24.2.2021

V blogu školy i v záložce školní jídelna jsou aktuální informace. Rychlý vstup proklikem uvedených odkazů.

Příprava na přijímací zkoušky přes mobil nebo tablet
4.2.2021

Zákonní zástupci žáků 5. a 9. ročníků, seznamte se v Blogu školy s nabídkou ČŠI. Rychlý přístup ZDE.

Provoz školy v následujících dvou týdnech
28.1.2021

Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Přihlášky na SŠ a víceletá gymnázia - aktuálně
12.1.2021

S důležitými informacemi se můžete seznámit v blogu školy, ale též v záložkách 2. stupně - Přijímací řízení a v záložce 1. stupně - Osmiletá gymnázia.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
13.10.2020

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Školní jídelna - mob. 725 017 516

Vloženo: 26.1.2020 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 24435x | Upravil: Lenka Růžičková

Aktuálně:

15. 6. 2021.

Vážení rodiče,

vzhledem k významnému navýšení cen potravin jsme nuceni zvýšit od 1. 9. 2021 poplatky za stravné o 2 Kč.

 

Ceny stravného od 1. 9. 2021

  • strávníci ve věku 6 - 10 let - 26 Kč
  • strávníci ve věku 11 - 14 let - 27 Kč
  • strávníci nad 15 let - 28 Kč
  • cizí strávníci -  54 Kč

Limity u inkasních plateb doporučujeme zvýšit o 100 Kč na jednoho strávníka. Inkasní srážka na měsíc září bude provedena 20. 8. 2021.

 

Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.

Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.

Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.

Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.

 

Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)

Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.

V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. Pokud rodiče neodhlásí oběd v dalších dnech nemoci žáka, bude škola vyžadovat plnou úhradu oběda. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30 nebo od 13:45 do 14:00.

 

Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)

Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.

 

 

 

 

26. 5.

Vážení rodiče,

věnujte, prosím, pozornost následujícímu upozornění k objednávání stravy na měsíc červen.

 

Strávníkům, kteří platí obědy inkasem

  • strava pro měsíc červen bude automaticky přihlášena.

 

Strávníkům, kteří platí obědy hotovostně

  • strava pro měsíc červen automaticky přihlášena nebude, objednání proveďte, prosím, individuálně pomocí systému STRAVA. 
  • hotovostní platbu můžete provést v pondělí 31.5. v čase 7.00 - 17.00

 

Děkujeme za pochopení a spolupráci.

 

21. 5.

Žákům, kteří ukončí školní docházku k 30. 6. 2021, budou vráceny přeplatky za neodebranou stravu ve dnech 28. až 30. 6. v době od 7:00 do 9:30 hodin. Rovněž bude vrácena částka 115 Kč za čisté a nepoškozené čipy.

 

Ostatním žákům se vzniklé přeplatky převedou do dalšího zúčtovacího období (září).

 

17.5.2021

Vážení rodiče,

dovolujeme si Vás upozornit, že jsme zaznamenali vyšší počet případů, kdy děti sice mají obědy uhrazené, ale k vyzvednutí oběda se nedostaví. Zkontrolujte, prosím, stav odběru obědů Vašeho dítěte na STRAVA.CZ.

 

 

 

 

 

 

                                                  

 

 

 

 

Manuál k objednávání obědů:

Jak si jídlo vybírat z nabídky?

 

oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat

oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů

  • na webových stránkách www. strava.cz. Pro aktivaci této služby je nutný přístupový kód a číslo stravovacího zařízení 3752.
  • prostřednictvím elektronického terminálu v prostorách školní jídelny
  • u vedoucí školní jídelny

 Výběr ze dvou jídel  bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.

  • pokud se oběd číslo 2 nebude daný den vařit z důvodu malého počtu objednávek, lze na stránkách www.strava.cz nalézt informaci, že se oběd číslo 2 nevaří. V tomto případě je oběd automaticky přeobjednán na oběd číslo 1. Pokud oběd číslo 1 nechcete, lze jej den předem do 10:00 zrušit.

 

Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.

 

Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.

 

Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)

 

Od  13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.

Seznam alergenů přiložen ZDE.