V samostatném článku v BLOGU ŠKOLY, ale též v záložce
BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY - PŘIJATÍ ŽÁCI zveřejňujeme seznam identifikátorů budoucích prvňáčků.
Podrobné informace v BLOGU ŠKOLY a v záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Informace naleznete v záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY - UKR ZÁPIS DO 1 TŘÍD nebo v
BLOGU ŠKOLY.
V BLOGU ŠKOLY i v záložce
BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY jsou zveřejněny fotografie ze zápisu do 1. tříd.
Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.
V záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY jsou nové informace ke zápisu do prvních tříd.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
Vážení rodiče,
hotovostní placení stravného pro měsíc květen (22 stravovacích dní) bude probíhat každý den od 7:00 do 8:00 hod, dále pak 29. 4. 2022 od 7:00 do 17:00 hod.
Cena stravného:
3. 12.
Vážení rodiče,
prosíme Vás o aktuální kontrolu stavu objednávek na účtech Vašich dětí prostřednictvím stránek Strava.cz a případné přihlášení či odhlášení obědů.
Vážení rodiče,
vzhledem k významnému navýšení cen potravin jsme nuceni zvýšit od 1. 9. 2021 poplatky za stravné o 2 Kč.
Ceny stravného od 1. 9. 2021
Limity u inkasních plateb doporučujeme zvýšit o 100 Kč na jednoho strávníka. Inkasní srážka na měsíc září bude provedena 20. 8. 2021.
Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.
Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.
Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.
Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.
Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)
Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.
V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. Pokud rodiče neodhlásí oběd v dalších dnech nemoci žáka, bude škola vyžadovat plnou úhradu oběda. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30 nebo od 13:45 do 14:00.
Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)
Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.
Jak si jídlo vybírat z nabídky?
oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat
oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů
Výběr ze dvou jídel bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.
Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.
Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.
Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)
Od 13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.
Seznam alergenů přiložen ZDE.
Copyright © 2016 - 2022 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.