Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Zápis do budoucích prvních tříd
3.3.2021

Podrobné informace k zápisu dětí do 1. tříd pro školní rok 2021-2022 jsou v záložce BUDOUCÍ 1. TŘÍDY  a jejích podsložkách.

Provoz školy od 1. 3. 2021
27.2.2021

Informace k provozu školy v termínu od 1. 3. 2021 v Blogu školy nebo rychlým proklikem.

Vzdělání - příležitost pro všechny
26.2.2021

Podrobnější informace k projektu rychlým proklikem ZDE.

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům
24.2.2021

Pokyn MZ ČR k ochranným prostředkům je zveřejněn v blogu školy. 

Aktuální informace pro strávníky ŠJ
24.2.2021

V blogu školy i v záložce školní jídelna jsou aktuální informace. Rychlý vstup proklikem uvedených odkazů.

Provoz školy od 15. 2. 2021
12.2.2021

ŠKOLY ZŮSTÁVAJÍ VE STEJNÉM REŽIMU JAKO DOPOSUD. Bližší informace v blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Příprava na přijímací zkoušky přes mobil nebo tablet
4.2.2021

Zákonní zástupci žáků 5. a 9. ročníků, seznamte se v Blogu školy s nabídkou ČŠI. Rychlý přístup ZDE.

Provoz školy v následujících dvou týdnech
28.1.2021

Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Aktuální informace k výpisům vysvědčení
26.1.2021

Celý článek v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.

Hotovostní úhrada stravného na měsíc únor
26.1.2021

Bližší informace k hotovostní úhradě stravného ZDE.

Přihlášky na SŠ a víceletá gymnázia - aktuálně
12.1.2021

S důležitými informacemi se můžete seznámit v blogu školy, ale též v záložkách 2. stupně - Přijímací řízení a v záložce 1. stupně - Osmiletá gymnázia.

Stravné leden
16.12.2020

Vážení rodiče, více informací k platbě stravného na měsíc leden v Blogu školy či v záložce školní jídelna -  aktuálně.

Informace ze školní družiny - platby
26.11.2020

V Blogu školní družiny i v Blogu školy (rychlý přístup ZDE) jsou zveřejněny aktuální informace k platbám ŠD.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
13.10.2020

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Přijímací zkoušky na SŠ 2020 - 2021
20.9.2020

Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Školní jídelna - mob. 725 017 516

Vloženo: 26.4.2020 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 23264x | Upravil: Lenka Růžičková

Aktuálně:

24. 2. 2021

Vážení rodiče, věnujte pozornost následujícím informacím ze školní jídelny.

 

  • Žákům od 3 . do 9. třídy je automaticky odhlášena strava. (V případě otevření škol se opět automaticky načtou).

 

  • Pokud máte zájem o stravování (vyzvedávání do jídlonosičů), je nutné obědy přihlásit prostřednictvím -    www.strava.cz ,  tel: 725 017 516  nebo e-mailu  podana.p@zsvodojem.cz

 

  • Případnou registraci je nutno provést do neděle 28. 2. 2021  do  13:00.

 

  • Placení stravného na měsíc březen (23 stravovacích dní) bude probíhat 25. 2. 2021 od 7:00 do 14:00 a 26. 2. 2021 od 7:00 do 17:00.

:                                                      

Žáci ve věku:

  •   6 – 10  ….   552 Kč
  • 11 – 14  ….   575 Kč
  • 15 a více …   598 Kč

 

 

 

26. 8. 2020.

Vážení rodiče,

vzhledem k významnému navýšení cen potravin jsme nuceni zvýšit poplatky za stravné o 2 Kč.

 

Od 1. 9. platí následující částky:

  • strávníci ve věku 6 - 10 let - 24 Kč
  • strávníci ve věku 11 - 14 let - 25 Kč
  • strávníci nad 15 let - 26 Kč
  • cizí strávníci -  52 Kč

 

Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.

Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.

Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.

Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.

 

Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)

Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.

V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. Pokud rodiče neodhlásí oběd v dalších dnech nemoci žáka, bude škola vyžadovat plnou úhradu oběda. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30 nebo od 13:45 do 14:00.

 

Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)

Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.

 

Manuál k objednávání obědů:

Jak si jídlo vybírat z nabídky?

 

oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat

oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů

  • na webových stránkách www. strava.cz. Pro aktivaci této služby je nutný přístupový kód a číslo stravovacího zařízení 3752.
  • prostřednictvím elektronického terminálu v prostorách školní jídelny
  • u vedoucí školní jídelny

 Výběr ze dvou jídel  bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.

  • pokud se oběd číslo 2 nebude daný den vařit z důvodu malého počtu objednávek, lze na stránkách www.strava.cz nalézt informaci, že se oběd číslo 2 nevaří. V tomto případě je oběd automaticky přeobjednán na oběd číslo 1. Pokud oběd číslo 1 nechcete, lze jej den předem do 10:00 zrušit.

 

Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.

 

Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.

 

Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)

 

Od  13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.

Seznam alergenů přiložen ZDE.