Více informací v blogu školy a na stránce
školní jídelny.
V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a
II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky
AKTIVITY - KROUŽKY,
AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
27.1.
Vážení rodiče,
hotovostní platba obědů pro měsíc únor 2025 je možná každý pracovní den od 7:00 do 8:00 hod., dále pak v poslední školní den 1. pololetí ve čtvrtek 30. 1. 2025 od 7:00 do 17:00 a následně ještě v pátek 31. 1. 2025 od 8:00 do 12:00 hod.
Měsíc únor má 20 stravovacích dní:
4.11.
Vážení rodiče, milé děti,
dovolte, abychom Vás v dnešním příspěvku seznámili s těmi, které se starají o naše stravování. Posuďte sami, zda to paní kuchařkám více slušelo v černém provedení v rámci Black Friday, nebo jestli se Vám více líbí v nových, veselých úborech.
Fotogalerie ZDE
11.9.
Vážení rodiče,
znovu si dovolujeme upozornit, že ani se zavedením e-peněženky se způsob plateb za odběr stravy NEMĚNÍ. I nadále je možné provádět úhradu stravy těmito dvěma způsoby:
PROSÍME O DOSTATEČNÝ FINANČNÍ LIMIT PRO STRHÁVÁNÍ INKASNÍ PLATBY
Dále apelujeme na rodiče, aby obědy v době nepřítomnosti dítěte ve škole odhlašovali.
Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.
Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.
Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.
Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.
Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)
Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.
V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. V dalších dnech nemoci nemá strávník na dotovaný oběd nárok. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30. V tomto čase využívejte pro vstup do jídelny vchodu pod spojovací chodbou.
Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)
Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.
Jak si jídlo vybírat z nabídky?
oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat
oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů
Výběr ze dvou jídel bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.
Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.
Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.
Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)
Od 13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.
Seznam alergenů přiložen ZDE.
Copyright © 2016 - 2025 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.