Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Akce prosinec
1.12.2022

Kalendář prosincových akcí je aktuálně naplněn.

Hotovostní placení stravného - prosinec
21.11.2022

Více informací k hotovostní platbě v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA nebo v BLOGU ŠKOLY

Výměna obědů - sdělení ŠJ
14.11.2022

Podrobnosti v BLOGU ŠKOLY  a v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Akce listopad
26.10.2022

Kalendář listopadových akcí je aktuálně naplněn

Organizace posledního říjnového týdne
17.10.2022

Informace k organizaci týdne 24.10. - 28. 10. jsou v systému Bakaláři a v BLOGU ŠKOLY.

Třídní schůzky
17.10.2022

Podrobnější informace k třídním schůzkám a jednání Rady rodičů ZDE.

Hotovostní placení stravného - listopad
17.10.2022

V samostatné záložce školní jídelna či v blogu školy jsou bližší informace. 

Lyžařský kurz 2022 - 2023, 2. STUPEŇ
12.10.2022

V BLOGU ŠKOLY  a také v samostatné záložce 2. stupeň - LYŽAŘSKÝ KURZ jsou podrobné informace pro žáky 2. stupně. 

Kalendář akcí - říjen
4.10.2022

Kalendář říjnových akcí je aktuálně zveřejněn.

Ztráty a nálezy
28.9.2022

Více informací v BLOGU ŠKOLY.

Ředitelské volno
25.9.2022

V BLOGU ŠKOLY je více informací k udělení ředitelského volna.

Sdělení ze školní jídelny
18.8.2022

V blogu školy a též v záložce školní jídelna je důležité sdělení určené hlavně rodičům nových žáků.

Postup pro začleňování ukrajinských dětí do vzdělávání v ČR
10.3.2022

Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
17.8.2021

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
18.8.2021

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Školní jídelna - mob. 725 017 516

Vloženo: 18.8.2022 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 6202x | Upravil: Lenka Růžičková

Informace ze školní jídelny 

 

Aktuálně:

21. 11. 

Počet stravovacích dní 16: (dod 1. 12. do 22. 12.)

  • strávníci   6 – 10 let  ... 464 Kč
  • strávníci 11 – 14 let  ... 480 Kč
  • strávníci 15 – a víc    ... 496 Kč

 

Dovolujeme si upozornit, že strávník má nárok na oběd objednaný a uhrazený alespoň 24 hodin předem. Odběr oběda v den jeho zaplacení není možný.

 

Vážení rodiče,

vzhledem ke ztížené situaci u dodavatele jsme nuceni vyměnit oba plánované obědy z 28. 11. na 29. 11. a naopak. Děkujeme za pochopení.

 

PROSÍME O DOSTATEČNÝ FINANČNÍ LIMIT PRO STRHÁVÁNÍ INKASNÍ PLATBY

 

Od září 2022 se zdražuje stravné.

  • strávníci   6 – 10 let   ……. 29 Kč
  • strávníci 11 – 14 let   ……. 30 Kč
  • strávníci 15 let a více .…... 31 Kč

Prosíme o navýšení inkastní platby na 800 Kč za strávníka.

 

Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.

Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.

Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.

Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.

 

Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)

Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.

V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. V dalších dnech nemoci nemá strávník na dotovaný oběd nárok. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30. V tomto čase využívejte pro vstup do jídelny vchodu pod spojovací chodbou.  V pozdějším čase pro vyzvednutí oběda od 13:15 do 13:30 využívejte pro vstup do jídelny hlavního vchodu.

 

Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)

Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.

                                              

Manuál k objednávání obědů:

Jak si jídlo vybírat z nabídky?

 

oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat

oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů

  • na webových stránkách www. strava.cz. Pro aktivaci této služby je nutný přístupový kód a číslo stravovacího zařízení 3752.
  • prostřednictvím elektronického terminálu v prostorách školní jídelny
  • u vedoucí školní jídelny

 Výběr ze dvou jídel  bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.

  • pokud se oběd číslo 2 nebude daný den vařit z důvodu malého počtu objednávek, lze na stránkách www.strava.cz nalézt informaci, že se oběd číslo 2 nevaří. V tomto případě je oběd automaticky přeobjednán na oběd číslo 1. Pokud oběd číslo 1 nechcete, lze jej den předem do 10:00 zrušit.

 

Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.

 

Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.

 

Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)

 

Od  13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.

Seznam alergenů přiložen ZDE.

 

 

 

 

 

 

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.