Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Rozhodnutí KHS - 7. ročník
22.10.2021

V BLOGU  školy přinášíme rozhodnutí KHS k záchytu onemocnění covid-19 v 7. ročníku.

Hotovostní platba obědů - LISTOPAD
14.10.2021

Důležité informace v BLOGU ŠKOLY nebo v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Výsledky voleb do Školské rady
11.10.2021

Informace o výsledcích voleb do ŠR ZŠ Pod Vodojemem jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.

Volby do PS - zkrácené vyučování
3.10.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY.

Akce říjen
30.9.2021

Kalendář říjnových akcí je naplněn.

Třídní schůzky
22.9.2021

Podrobněji v BLOGU ŠKOLY.

Vyhlášení voleb do Školské rady
15.9.2021

Podrobnosti v článku v BLOGU ŠKOLY.

Rozhodnutí KHS Ústeckého kraje
11.9.2021

Více informací v blogu školy.

Projekt Nenech to být
10.9.2021

V záložce AKTIVITY - PROJEKTY jsou aktualizované informace k projektu Nenech to být.

Stránky tříd
18.8.2021

18.8. jsme aktualizovali stránky tříd (horní lišta - I. či II. stupeň). V tuto chvíli obsahují pouze jméno třídního učitele. Rozvrhy hodin a případné další podrobnosti doplníme v přípravném týdnu. 

Další aktualizace
17.8.2021

Aktualizací dnes prošly záložky KONTAKTY a NAŠI ZAMĚSTNANCI.

Úprava cen obědů od 1. 9. 2021
17.8.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
17.8.2021

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
18.8.2021

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Postup pro uplatnění pojistné události

Vloženo: 23.1.2020 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 2653x |

Vážení rodiče,

níže zveřejňujeme seznam dokumentace potřebné pro vyřízení škodné události. Potřebné dokumenty naleznete v levém menu - záložka KE STAŽENÍ nebo rychlým přístupem - kliknutím na požadované.

 

Doklady k nahlášení škodné události:

 

Poškozená věc dítěte

 

  1. Oznámení škodné události (Velikost: 656.93 kB) - vyplňujete oddíl POŠKOZENÝ
  2. Foto poškozené věci
  3. Pořizovací doklad od poškozené věci, pokud není pak čestné prohlášení o vlastnictví, pořizovací ceně a stáří poškozené věci
  4. Zprávu servisu, opravny, optika ohledně rozsahu poškozené věci
  5. Doklad za opravu, či znovupořízení věci za poškozenou

 

 

Úraz dítěte

 

  1. Oznámení škodné události (Velikost: 656.93 kB) - vyplňujete oddíl POŠKOZENÝ
  2. Formulář pojišťovny – hodnocení bolestného (Velikost: neznámá)
  3. Záznam o úrazu - evidenci provádí škola, po zpracování je Vám předán
  4. Souhlas se zpracováním zdrav. dokumentace (Velikost: neznámá) Souhlas je vystavený na poškozeného žáka, podpis připojuje zákonný zástupce poškozeného žáka
  5. Lékařské zprávy, případně doklad o úhradě poplatku u lékaře

 

Pojistné plnění (úraz) uplatňujete až po skončení léčby Vašeho dítěte.