Podrobnosti, poděkování a pochvala jsou v článku v BLOGU ŠKOLY.
Podrobnější informace v BLOGU ŠKOLY nebo v záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nově otervřená záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY je otevřena a bude postupně rozšiřována o aktuální informace.
Úprava rozsahu vyučování v souvislosti s konáním 2. kola prezidentských voleb je ZDE.
Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
ŠKOLNÍ DRUŽINA – INFORMACE PRO RODIČE platné ve školním roce 2022/2023
Telefonní spojení na ŠD : 725 011 079 (mobil ŠD) - mobilní telefon funguje v čase 6:00 - 8:00 a od 11:40 do 17:00. Číslo účtu: 2701372009/2010
Přihláška účastníka ŠD je k vyplnění a odeslání ZDE. (Velikost: 406.71 kB)
Odhláška účastníka ŠD je ke stažení a vyplnění ZDE. (Velikost: 23.77 kB)
Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 54.56 kB)
Plánované rozdělení:
I. oddělení | Eva Prošková | 3. B + 5. A |
II. oddělení | Bc. Alena Pánková | 2. A + část 3. A |
III. oddělení | Jana Habartová | 1. A + část 4. A |
IV. oddělení | Ing. Miroslava Klapková | 2. B + část 3. A + část 4. A |
V. oddělení | Marta Borovičková |
1. B + 4. B |
PROVOZNÍ DOBA:
Pro účastníky navštěvující ranní i odpolední školní družinu je v provozu pouze vchod u tělocvičen (přes školní dvůr). Prosíme o důsledné závírání dveří.
6:00 – 7:40 ranní družina. Účastníci ranní družiny se přezují, oblečení a boty si přenesou do družinové šatny. Z družinové šatny si oblečení a boty přenášejí do školní šatny v 7:40, kdy je vedou vychovatelky ke třídám. Škola otevřená do 7:10.
11:40 – 17:00 odpolední družina (učitelé vedou účastníky k jednotlivým družinám, nedružinové vedou na oběd; do 15:00 jsou v provozu všechny družiny a postupně se zbývající slučují do jedné ŠD – „konečné“)
12:00 – 12:30 oběd (v případě, že končí všichni účastníci v oddělení vyučování v 11:40). Z provozních důvodů kapacity školní jídelny mohou jít účastníci končící vyučování v 11.40 na oběd ve 13.00.
13:00 – 13:30 oběd (v případě vyučování ve 12:35)
VYZVEDÁVÁNÍ ZE ŠKOLNÍ DRUŽINY
Vyzvedávání účastníků ŠD probíhá pomocí čipu, v případě vypadnutí systému prostřednictvím stávajících zvonků. Od 6. 9. 2019 nejsou čipy zálohované. Záloha na čipy, zakoupené do 6.9.2019 se vyplácí do 5 dnů po odhlášení účastníka ze školní družiny.
Účastníky uvolňujeme na základě vyplněných zápisních lístků, pokud nastane změna, je třeba ji uvést jako úpravu od určitého data na tomtéž zápisním lístku nebo pokud jde o jednorázovou změnu či mimořádný odchod v určitou hodinu, je třeba doručit lístek, že jmenovaný bude vyzvednut v jinou dobu, nebo jinou osobou. Na lístku nesmí chybět datum, podpis a údaj, jestli jde o odchod samostatný nebo s doprovodem. Z důvodu bezpečnosti účastníků ŠD je v žádném případě neuvolňujeme samotné přes mobilní telefon ani emailovou poštu!
Spolu s vyplněným zápis.lístkem zákonní zástupci stvrzují svým podpisem, že byli seznámeni s vnitřním řádem ŠD.
POPLATEK ZA ŠD
O způsobu platby budou rodiče informováni písemně
Do ranní ŠD je možné chodit nepravidelně. Ranní ŠD je pro všechny přihlášené do školní družiny, kteří zaplatí úplatu za ŠD, nicméně kvůli přehlednosti a naplněnosti si zájem o ranní družinu zjišťujeme již v předběžných přihláškách.
ŠD číslo účtu: 2701372009/2010
STRAVOVÁNÍ:
Stravování probíhá ve školní jídelně v rámci časového rozvrhu jednotlivých oddělení. V jídelně je nainstalován elektronický systém výdeje a objednávání stravy s využitím čipů.
Z důvodu častých ztrát nabízíme rodičům uložení čipu u kmenové vychovatelky ve ŠD. Čip bude označen jménem a uložen na jednotném místě. Čipy jsou vydány před odchodem na oběd a opět vybrány po vyzvednutí oběda. Můžete si je též vyzvednout k objednání obědů č.2 a opět vrátit vychovatelce. Za ztrátu čipu nenese vychovatelka odpovědnost.
Placení stravného formou hotovostní úhrady:
Od ledna 2016 je placení stravného i bezhotovostní.
Školní jídelna vaří 2 druhy jídel. V případě, že chcete oběd č. 1 nemusíte předem nic objednávat. Pokud budete požadovat oběd č. 2, je třeba ho objednat minimálně do 10.00 hod. den předem prostřednictvím elektronického zařízení v prostorách školní jídelny, telefonicky u vedoucí školní jídelny nebo osobně.
V případě, že strávníkě na oběd nepůjde, musíte obědy odhlásit do 10.00 hod. den předem prostřednictvím elektronického zařízení v prostorách školní jídelny, telefonicky nebo osobně u vedoucí školní jídelny.
Oběd do jídlonosiče si můžete vyzvednou pouze první den nepřítomnosti.
U objednacího boxu ve školní jídelně bude možno vybírat a odhlašovat stravu na 4 týdny dopředu - pochopitelně pokud bude stravné uhrazeno.
Nabídka kroužků ŠD ve školním roce 2022/2023
pondělí | Pohybové hry | 15.00-16.00 | vych. Pánková |
středa | Sportovní kroužek | 15.00-16.00 | vych. Habartová |
čtvrtek | Dovedné ruce | 15.00-16.00 | vych. Klapková 400Kč/rok |
pátek | Netradiční tvoření | 15.00-16.00 | vych. Borovičková 400Kč/rok |
Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 54.56 kB) (Velikost: 54.56 kB)
Do ŠD si účastníci mohou donést v podepsané tašce:
Copyright © 2016 - 2023 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.