Více informací v BLOGU ŠKOLY a v záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
O spolupráci našich starších žáků s klienty domova seniorů na Bukově je více v BLOGU ŠKOLY či v záložce
AKTIVITY - PROJEKTY.
V BLOGU školy a v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA jsou bližší informace
Pro zhlédnutí fotografií z akce 7. C vstupte na stránku třídy nebo rychlým proklikem ZDE.
Informace k lyžařskému kurzu jsou aktuálně zveřejněny v BLOGU ŠKOLY a také v samostatné záložce II. stupeň -
LYŽAŘSKÝ KURZ 2023/2024
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
ŠKOLNÍ DRUŽINA – INFORMACE PRO RODIČE platné ve školním roce 2023/2024
Telefonní spojení na ŠD : 725 011 079 (mobil ŠD) - mobilní telefon funguje v čase 6:00 - 7:30 a od 11:40 do 17:00. Číslo účtu: 2701372009/2010
Přihláška účastníka ŠD je k vyplnění a odeslání ZDE. (Velikost: 406.71 kB)
Odhláška účastníka ŠD je ke stažení a vyplnění ZDE. (Velikost: 23.77 kB)
Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 151.81 kB)
Plánované rozdělení:
I. oddělení | Eva Prošková | 1. A, 4. B |
II. oddělení | Bc. Alena Pánková | 3. A, 3. B, 4. A, 4. B |
III. oddělení | Jana Habartová | 1. B, 2. A |
IV. oddělení |
Ing. Miroslava Klapková |
1. C, 3. B |
V. oddělení | Marta Borovičková | 1. B, 2. B |
PROVOZNÍ DOBA:
Pro účastníky navštěvující ranní i odpolední školní družinu je v provozu pouze vchod u tělocvičen (přes školní dvůr). Prosíme o důsledné závírání dveří.
6:00 – 7:40 ranní družina. Účastníci ranní družiny se přezují, oblečení a boty si přenesou do družinové šatny. Z družinové šatny si oblečení a boty přenášejí do školní šatny v 7:40, kdy je vedou vychovatelky ke třídám. Vchod u ŠD otevřen do 7:10.
11:40 – 17:00 odpolední družina (učitelé vedou účastníky k jednotlivým družinám, nedružinové vedou na oběd; do 15:00 jsou v provozu všechny družiny a postupně se zbývající slučují do jedné ŠD – „konečné“)
12:00 – 12:30 oběd (v případě, že končí všichni účastníci v oddělení vyučování v 11:40). Z provozních důvodů kapacity školní jídelny mohou jít účastníci končící vyučování v 11.40 na oběd ve 13.00.
13:00 – 13:30 oběd (v případě vyučování ve 12:35)
VYZVEDÁVÁNÍ ZE ŠKOLNÍ DRUŽINY
Vyzvedávání účastníků ŠD probíhá pomocí čipu, v případě vypadnutí systému prostřednictvím stávajících zvonků. Objednávka čipu - 1 ks -100,-, k zakoupení u vedoucí ŠD pí Proškové.
Účastníky uvolňujeme na základě vyplněných zápisních lístků, pokud nastane změna, je třeba ji uvést jako úpravu od určitého data na tomtéž zápisním lístku nebo pokud jde o jednorázovou změnu či mimořádný odchod v určitou hodinu, je třeba doručit lístek, že jmenovaný bude vyzvednut v jinou dobu, nebo jinou osobou. Na lístku nesmí chybět datum, podpis a údaj, jestli jde o odchod samostatný nebo s doprovodem. Z důvodu bezpečnosti účastníků ŠD je v žádném případě neuvolňujeme samotné přes mobilní telefon ani emailovou poštu! O nepravidelný samostatný odchod účastníka lze požádat kmenovou vychovatelku prostřednictvím systému Bakaláři 24 hodin před žádaným propuštěním účastníka.
Spolu s vyplněným zápis. lístkem zákonní zástupci stvrzují svým podpisem, že se seznámili s vnitřním řádem ŠD.
V čase 13:45 - 15:00 nemohou být účastníci ŠD uvolňováni. V tomto čase probíhá hlavní výchovná činnost a účastníci ŠD se mohou nacházet mimo budovu či v jiných prostorách školy.
POPLATEK ZA ŠD
O způsobu platby budou rodiče informováni písemně
Do ranní ŠD je možné chodit nepravidelně. Ranní ŠD je pro všechny přihlášené do školní družiny, kteří zaplatí úplatu za ŠD, nicméně kvůli přehlednosti a naplněnosti si zájem o ranní družinu zjišťujeme již v předběžných přihláškách.
ŠD číslo účtu: 2701372009/2010
STRAVOVÁNÍ:
Stravování probíhá ve školní jídelně v rámci časového rozvrhu jednotlivých oddělení. V jídelně je nainstalován elektronický systém výdeje a objednávání stravy s využitím čipů.
Z důvodu častých ztrát nabízíme rodičům uložení čipu u kmenové vychovatelky ve ŠD. Čip bude označen jménem a uložen na jednotném místě. Čipy jsou vydány před odchodem na oběd a opět vybrány po vyzvednutí oběda. Můžete si je též vyzvednout k objednání obědů č.2 a opět vrátit vychovatelce. Za ztrátu čipu nenese vychovatelka odpovědnost.
Veškeré informace, týkající se stravování a platby jsou k dispozici v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nabídka kroužků ŠD ve školním roce 2023/2024
pondělí | pohybové hry | 15:00 - 16:00 | Pánková | |
středa | sportovní kroužek | 15:00 - 16:00 | Habartová | |
čtvrtek | dovedné ruce | 15:00 - 16:00 | Klapková | 400 Kč/rok příspěvek na materiál |
pátek | netradiční tvoření | 15:00 - 16:00 | Borovičková | 400 Kč/rok příspěvek na materiál |
Přihláška do kroužku ŠD je ke stažení a vytištění ZDE. (Velikost: 151.81 kB)(Velikost: 54.56 kB)
Do ŠD si účastníci mohou donést v podepsané tašce:
Copyright © 2016 - 2023 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.