V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Informace k příměstskému táboru pro období podzimních prázdnin a ředitelského volna najdete v BLOGU ŠKOLY.
Jídelníček tohoto týdne je z organizačních důvodů lehce pozměněn. Více informací v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky AKTIVITY - KROUŽKY, AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
V BLOGU ŠKOLY se seznamte s mimořádným sportovním úspěchem našich žáků.
Informace k hotovostní platbě pro měsíc říjen v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Na úterý 3.12. je školním parlamentem vyhlášena akce BEZTAŠKOVÝ DEN. Děti mohou tento den dorazit do školy s alternativními "zavazadly" na školní pomůcky. Kreativitě se meze nekladou. Nejlepší modely nafotíme a zveřejníme.
V pátek 25. 10. proběhla v naší škole první akce školního parlamentu, který se začal scházet začátkem října. Parlamenťáci o sobě chtěli dát vědět ještě před podzimními prázdninami, a tak si vymysleli akci, která trochu připomínala blížící se svátek Halloween. Nazvali ji BLACK FRIDAY a děti ze všech tříd mohly dorazit oblečeny v černé barvě. Jak převážně jednobarvené třídy vypadaly, můžete zhlédnout v přiložené galerii:
Hlavní myšlenkou je vytvoření funkčního žákovského parlamentu, který bude schopen zastupovat žáky školy a spolupracovat na vytváření pozitivního klimatu pro žáky a učitele. Žáci školy se budou spolupodílet na vedení školy a dění ve škole.
Jedná se o organizované zapojení žáků, kteří prostřednictvím svých zástupců (členů parlamentu) vyjadřují své názory, vyjednávají s vedením školy a realizují své nápady. Žáci tak mají možnost se ve spolupráci se ŠP učit osobní i společenské odpovědnosti, spolupráci, navazovat a rozvíjet mezilidské vztahy.
Prostřednictvím voleb, které se uskutečnily částečně v červnu a následně v září, byli zvoleni 2 zástupci z každé třídy od 5. ročníku, kteří se budou účastnit pravidelných schůzek parlamentu 1x za 14 dní. V rámci ŠP bude zvolen předseda a místopředseda jako hlavní zástupci ŠP při jednání s vedením školy a dalšími institucemi. Každý člen má však nezastupitelné místo a stane se tak platným členem. Na jednání bude zváno vedení školy jako hlavní partner parlamentu. Mentoři ŠP budou dva proškolení koordinátoři. Práce ŠP bude zahájena v průběhu měsíce října.
Hlavní náplň práce ŠP:
Hlavní koordinátor: Mgr. Eliška Škopková, skopkova.e@zsvodojem.cz
Pomocný koordinátor: Mgr. Marie Prošková, proskova.m@zsvodojem.cz
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.