Bližší informace v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.
Celý článek v Blogu školy nebo rychlým proklikem ZDE.
Bližší informace k hotovostní úhradě stravného ZDE.
S důležitými informacemi se můžete seznámit v blogu školy, ale též v záložkách
2. stupně - Přijímací řízení a v záložce
1. stupně - Osmiletá gymnázia.
Vážení rodiče, více informací k platbě stravného na měsíc leden v Blogu školy či v záložce školní jídelna -
aktuálně.
V Blogu školní družiny i v Blogu školy (rychlý přístup ZDE) jsou zveřejněny aktuální informace k platbám ŠD.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky
I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.
Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
Přihláška na SŠ, víceletá gymnázia:
Tištěná přihláška, kterou žáci/zákonní zástupci dostali, je pouze vzor a originální verzi obdrží v 1. únorovém týdnu. Na tuto (tištěnou - vzorovou) přihlášku je proto nutné vyplnit osobní údaje, přesný název školy a obor, případné schopnosti, zájmy, vědomosti v závislosti na kritériích přijímání. Kritéria přijímání a druh přijímací zkoušky najdete na webových stránkách příslušné školy do 31.1.2021.
Na jednu přihlášku se vyplňují obě zvolené školy bez nutnosti preference.
Lékařské potvrzení (žádá-li si ho škola) se dává až na originální přihlášku. V době konzultačních hodin mi žáci přihlášky budou nosit. Pozor, je důležité se objednat na určitý čas prostřednictvím systému Bakaláři, e-mailové adresy, soukromého chatu v programu Teams.
Veškeré údaje z přihlášky budou přeneseny do systému Bakaláři, přihláška bude doplněna o známky za příslušná pololetí a podepsána panem ředitelem. Tato přihláška se vydá zpět žákovi nebo zákonnému zástupci ve 2 kopiích proti podpisu. Přihlášky podepíše zákonný zástupce (případně se doplní potvrzení od lékaře) a do 1. 3. 2021 musí být odevzdány na příslušné školy.
Aktuální informace pro vycházející žáky jsou i nadále pravidelně zveřejňovány v programu Teams, kde je vytvořená skupina Přijímací zkoušky 2020 - 2021.
V případě dalších dotazů mě můžete kontaktovat prostřednictvím sytému Bakaláři nebo e-mailové adresy proskova.m@zsvodojem.cz.
Konzultační hodiny a časy:
15.1. (pátek):
9:00 – 9:10, 9:15 – 9:25, 9:35 – 9:45, 9:50 – 10:00, 10:05 – 10:15, 10:20 – 10:30, 10:35 – 10:45
19.1. (úterý):
12:00 – 12:10, 12:15 – 12:25, 12:30 – 12:40, 13:45 – 13:55
20.1. (středa):
9:00 – 9:10, 9:15 – 9:25, 9:30 – 9:40, 9:45 – 9:55, 10:00 – 10:10, 10:15 – 10:25, 10:30 – 10:40, 10:45 – 10:55, 11:00 – 11:10, 11:15 – 11:25, 11:30 – 40, 11:45 – 11:55
22.1. (pátek):
9:00 – 9:10, 9:15 – 9:25, 9:35 – 9:45, 9:50 – 10:00, 10:05 – 10:15, 10:20 – 10:30, 10:35 – 10:45
26.1. (úterý):
12:00 – 12:10, 12:15 – 12:25, 12:30 – 12:40, 13:45 – 13:55
27.1. (středa):
9:00 – 9:10, 9:15 – 9:25, 9:30 – 9:40, 9:45 – 9:55, 10:00 – 10:10, 10:15 – 10:25, 10:30 – 10:40, 10:45 – 10:55, 11:00 – 11:10, 11:15 – 11:25, 11:30 – 11:40, 11:45 – 11:55
Odpolední termíny jsou možné po předchozí domluvě.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY 2020-2021
Čtyřleté obory vzdělání, včetně nástavbového studia:
Obory šestiletých a osmiletých gymnázií:
Jednotná přijímací zkouška v náhradním termínu je stanovena pro všechny uvedené obory vzdělání na dny:
Vyhlášení výsledků přijímacího řízení:
Ředitel školy odesílá rozhodnutí pouze nepřijatým uchazečům. Seznam přijatých uchazečů zveřejní do dvou pracovních dnů po termínu přijímací zkoušky a to pod přiděleným registračním číslem (s výsledkem řízení u každého uchazeče) na veřejně přístupném místě ve škole. JE NUTNO SLEDOVAT webové stránky středních škol nebo jejich vývěsní tabule!
Odvolání:
Odvolání proti rozhodnutí ředitele školy o nepřijetí lze podat do 3 pracovních dnů od doručení rozhodnutí.
Zápisový lístek:
Žák odevzdává zápisový lístek na vybranou SŠ nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy ředitel školy zveřejní seznam přijatých uchazečů. Neučiní-li tak, vzdává se práva být přijat na danou školu a na jeho místo přijmou jiného uchazeče.
Vzít zpět zápisový lístek novela školského zákona neumožňuje. Zápisový lístek lze uplatnit jen jednou. (To neplatí v případě kladného rozhodnutí v rámci odvolacího řízení). Uchazeč také může vzít zpět zápisový lístek uplatněný v konzervatoři nebo v oboru vzdělání s talentovou zkouškou, pokud byl následně přijat do oboru vzdělání bez talentové zkoušky.
Při ztrátě zápisového lístku může uchazeč požádat o vydání náhradního zápisového lístku. Součástí této žádosti je čestné prohlášení zletilého uchazeče nebo zákonného zástupce nezletilého uchazeče, že původní zápisový lístek neuplatnil ani neuplatní ve SŠ; součástí čestného prohlášení zákonného zástupce nezletilého uchazeče je podpis uchazeče (viz § 17 vyhlášky).
Žák základní školy obdrží zápisový lístek nejpozději do 15. března 2021. Žák, který se hlásí do oboru vzdělání s talentovou zkouškou, obdrží zápisový lístek nejpozději do 30. listopadu 2020.
Zápisový lístek si můžete vyzvedávat u Mgr. Marie Proškové, ve středu 11:40-12:40, ve čtvrtek 14:00–14:30, v pátek 9:00-10:00. V jiné dny po předchozí domluvě prostřednictvím systému Bakaláři nebo e-mailu.Vyzvedává se proti podpisu zákonného zástupce dítěte.
Po odevzdání zápisového lístku na střední škole potvrdí žák úmysl stát se žákem příslušného oboru vzdělání na dané škole a zpět na ZŠ donese potvrzení o přijetí zápisového lístku ze SŠ.
Konkrétní podmínky konání povinných přijímacích zkoušek ve školním roce 2020/2021 sledujte na www.cermat.cz,
https://www.msmt.cz/vzdelavani/stredni-vzdelavani/prijimani-na-stredni-skoly-a-konzervatore.
Podrobné informace o přijímacím řízení a případném odvolacím řízení naleznete na stránkách https://www.atlasskolstvi.cz/a7470-prijimaci-rizeni-ke-vzdelavani.
Další informace pro uchazeče na www.infoabsolvent.cz.
Mgr. Marie Prošková, výchovná poradkyně
proskova.m@zsvodojem.cz
Copyright © 2016 - 2021 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.