Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Rozhodnutí KHS - 7. ročník
22.10.2021

V BLOGU  školy přinášíme rozhodnutí KHS k záchytu onemocnění covid-19 v 7. ročníku.

Hotovostní platba obědů - LISTOPAD
14.10.2021

Důležité informace v BLOGU ŠKOLY nebo v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Výsledky voleb do Školské rady
11.10.2021

Informace o výsledcích voleb do ŠR ZŠ Pod Vodojemem jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.

Volby do PS - zkrácené vyučování
3.10.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY.

Akce říjen
30.9.2021

Kalendář říjnových akcí je naplněn.

Třídní schůzky
22.9.2021

Podrobněji v BLOGU ŠKOLY.

Vyhlášení voleb do Školské rady
15.9.2021

Podrobnosti v článku v BLOGU ŠKOLY.

Rozhodnutí KHS Ústeckého kraje
11.9.2021

Více informací v blogu školy.

Projekt Nenech to být
10.9.2021

V záložce AKTIVITY - PROJEKTY jsou aktualizované informace k projektu Nenech to být.

Stránky tříd
18.8.2021

18.8. jsme aktualizovali stránky tříd (horní lišta - I. či II. stupeň). V tuto chvíli obsahují pouze jméno třídního učitele. Rozvrhy hodin a případné další podrobnosti doplníme v přípravném týdnu. 

Další aktualizace
17.8.2021

Aktualizací dnes prošly záložky KONTAKTY a NAŠI ZAMĚSTNANCI.

Úprava cen obědů od 1. 9. 2021
17.8.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
17.8.2021

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
18.8.2021

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Systém čipů v ŠD

Vloženo: 6.10.2019 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 1772x |

Vážení rodiče,

 

rozhodli jsme se v naší škole začít pro vyzvedávání účastníkůí ze školní družiny používat systém BELLhop. Jedná se elektronický systém vyvinutý přímo pro družiny základních škol. Systém je založen na čipech.

 

Čip jednoduše přiložíte k terminálu u vchodu do školy. Terminál Vám krátkým akustickým signálem potvrdí správné načtení čipu a zároveň zobrazí jméno účastníka.  Vychovatelce v ŠD na tabletu ,, pípne, že si jdete pro účastníka, ona ho „odklikne“ a pošle do šatny. V tu chvíli Vy na obrazovce uvidíte, že účastník již odešel a míří k šatnám. Pokud např. budeme na obědě a Vy pípnete čipem – zobrazí se Vám, že jsme na obědě (pokud to vychovatelka nastaví – systém to umožňuje) nebo prostě uvidíte, že ho vychovatelka ještě „neodklikla“, tudíž, že ještě účastník neopustil družinu. Odpadne také problém, když se supluje, protože my si jen v systému „přetahneme“ účastníky, ale pro Vás vyzvedavatele se nic nezmění. Nebudete muset osobně  hledat, do které družiny byl účastník přesunuto.

 

Terminál po načtení čipu předá Váš požadavek do příslušného oddělení a paní vychovatelka vám účastníka pošle.

 

Pokud se načtení čipu nezdaří, budete upozorněni dlouhým akustickým signálem a textovým oznámením o chybě načítání. K tomu může nejčastěji dojít tak, že máte u sebe více různých čipů a terminál načte jiný čip než ten, který je určený pro vyzvednutí účastníka ze ŠD.

 

Vzhledem k tomu, že vychovatelé budou požadavky odbavovat na mobilním zařízení, nemusí být s účastníky v době vyzvedávání ve svém oddělení. Z tohoto důvodu, bude vyzvedávání účastníků pomocí stávajících zvonků komplikované. Ty zůstanou zachovány jen jako nouzové řešení pro případ výpadku čipového systému.

 

Objednávka čipu

 

Cena jednoho čipu je 100 Kč. (Jde o částku, za kterou škola nakupuje čipy od společnosti Bellhop).  Čipy nejsou zálohované.

Objednávka čipu bude součástí přihlášky do ŠD na příští školní rok .

 

Je potřeba zapsat, kolik čipů budete chtít pro vyzvedávání účastníka používat. Vždy je ale nutné, aby každý čip byl vydán na jméno konkrétní osoby, která za něj zodpovídá. Systém umožňuje, aby vychovatelka viděla, kdo účastníka vyzvedává. Osoba oprávněná k vyzvedávání musí být uvedena na přihlášce do ŠD.

 

Nelze však vyzvedávat na jeden čip více účastníků, např. sourozence.

 

Objednávka čipu bude závazná až ve chvíli, kdy bude účastník do ŠD přijat.

 

Situace, které mohou nastat

 

  • Když čip ztratíte, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit vedoucí vychovatelce, popř. kmenové vvchovatelce. Ta čip v systému deaktivuje a nebude tak možné čip zneužít. Pro tuto situaci je tedy důležité vědět, který z vámi zakoupených čipů se ztratil. Na objednávce by mělo být uvedeno, kdo který čip používá. Následně můžete získat čip nový.

  • Když čip nebudete mít u sebe (zapomenete ho), zazvoníte na vychovatelku, ta Vás vpustí do budovy, kde vyplníte formulář včetně čísla OP. Když bude účastníka vyzvedávat osoba, které nebudete schopni předat čip, tak postup bude stejný jako při zapomenutí. Avšak je nutné, aby tato osoba byla uvedena v přihlášce jako oprávněná osoba k vyzvedávání . A nebo posláním lístečku po účastníkovi.

 

Věříme, že zavedení tohoto systému vám výrazně usnadní vyzvedávání účastníků ze školní družiny, a že budete se systémem spokojeni.