Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Přijímací zkoušky na SŠ 2020 - 2021
20.9.2020

Do záložky II. stupeň - PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a do záložky I. stupeň - OSMILETÁ GYMNÁZIA byly přidány aktuální informace.

Roušky 2. stupeň
17.9.2020

S novými, zpřísněnými pravidly pro nošení roušek se seznamte v Blogu školy, nebo kliknutím ZDE.

Kroužky aktualizováno
17.9.2020

K dnešnímu dni jsme aktualizovali záložku AKTIVITY - NABÍDKA KROUŽKŮ - pro žáky 1. stupně. Nabídku kroužků pro žáky 2. stupně zveřejníme do konce září.

Doporučený postup u akutního onemocnění
16.9.2020

Celé znění doporučeného postupu najdete v Blogu školy nebo rychlým přístupem ZDE. (Velikost: 252.21 kB)

Třídní schůzka 1. ročníků
14.9.2020

Připomínáme konání rodičovské schůzky v úterý 15.9. od 16.30 v kmenových učebnách jednotlivých prvních tříd.

Mimořádné opatření MZ ČR
10.9.2020

Dokument k mimořádným opatřením naleznete v BLOGU ŠKOLY.

Záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY
7.9.2020

Vážení rodiče prvňáčků,

z horního menu byla stažena záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY. Veškeré důležité informace budou zveřejňovány přímo na stránkách jednotlivých tříd.

Kroužky
7.9.2020

Na nabídce kroužků aktivně pracujeme, v tuto chvíli jsou aktualizovány kroužky ŠD a kroužky Veroniky Kalinové.

Adaptační kurz
2.9.2020

Záložka byla aktualizována

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
27.8.2020

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Adaptační kurz 2020

Vloženo: 2.9.2020 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 239x | Upravil: Lenka Růžičková

Adaptační kurz bude realizován ve dnech 7. 9. 2020–9. 9. 2020 (Chata Mír, Lipová 132, 407 01 Jílové u Děčína) formou sociálně psychologických aktivit, v rámci kterých jsou rozvíjeny sociální dovednosti žáků a nabízejí jim možnost poznat se mimo školní lavice v situacích, které by ve škole nezažili. 

 

Cílem programu je vytvořit mezi dětmi pozitivní sociální vazby. Žáci tak mohou nalézt své místo ve skupině, rychleji si zvyknout na nový kolektiv a prostředí, začlenit se do nového kolektivu a seznámit se s třídním učitelem. Pomocí předem připravených, vyvážených psycho-pedagogických programů a práce s třídním učitelem a dynamikou skupiny, chceme dosáhnout vzájemné spolupráce, rychlejší odhalení schopností a dovedností jednotlivců i celé skupiny. Chceme předejít šikaně i jinému rizikovému chování adaptací jedince na nové prostředí, sžití se s třídním učitelem, vytvoření prostředí důvěry a dlouhodobé spolupráce a připravit třídu pro trvalou třídnickou práci. Vytvoření nových kvalitních vztahů mezi žáky může zlepšit i vztahy mezi dětmi a jejich rodiči.