Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Zápis do 1. tříd - AKTUALIZOVÁNO
26.3.2020

Přinášíme aktuální informace k průběhu zápisu do 1. tříd. Aktualizovali jsme celou záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY. Seznamte se se změnami.

Deváťákům s Taktikem
26.3.2020

Nahlédněte, vyzkoušejte. Více informací ZDE

Plánované rodičovské schůzky
25.3.2020

Vážení rodiče, s dostatečným předstihem si dovolujeme upozornit, že  rodičovské schůzky plánované na úterý 14. 4. jsou ZRUŠENY.

Zahraniční pobyt - Chorvatsko
24.3.2020

Předpokládáme, že zájezd do Chorvatska ve dnech 20.5. – 2.6.2020 bude zrušen. Více informací ZDE.

Office 365
24.3.2020

Další podpora domácí přípravy Vašich dětí je hotova. Zaktivovali jsme účty všem dětem 1- 9. ročníků.

Změny v OŠETŘOVNÉM
20.3.2020

19.3. schválila vláda změny v OŠETŘOVNÉM. Podrobnosti v blogu.

Vysílání ČT pro podporu domácí přípravy žáků 2. stupně
18.3.2020

V nově vzniklém článku jsou přehledně zveřejněny odkazy na vysílání ČT pro domácí přípravu starších žáků a též odkazy pro přípravu žáků k přijímacím zkouškám na SŠ.

Vysílání ČT pro podporu domácí přípravy žáků 1. stupně
17.3.2020

Článek je denně aktualizován, sledujte, využijte.

Posunutí termínu zápisu do 1.tříd
17.3.2020

Více informací v blogu školy a samostatné záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY.

Podpora domácí přípravy
15.3.2020

V blogu školy jsme zvežejnili výběr materiálů, které Vám mohou usnadnit domácí přípravu dětí.

Zahraniční pobyt Anglie - ZRUŠENO
13.3.2020

Podrobnější informace v blogu školy či rychlým přístupem ZDE.

Zápisový lístek
11.3.2020

Zákonným zástupcům žáků 5. a 9. tříd, kteří budou procházet přijímacím řízením na SŠ, je určena informace ohledně zápisového lístku.

Generování žádosti o přijetí do 1. tříd
2.3.2020

Vážení rodiče, ZDE je podrobný popis postupu ke generování elektronické žádosti k přijetí dítěte k základnímu vzdělávání.

Zápis - jazykové mutace
27.2.2020

Zveřejňujeme podrobnosti k zápisu v různých jazykových mutacích.

Záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY
27.1.2020

Vážení rodiče budoucích prvňáčků, dnes jsme přidali podsložky záložky BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY. Nahlédněte.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Výchovný poradce

Vloženo: 17.9.2017 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 2241x | Upravil: Lenka Růžičková

Výchovný poradce:

 

Mgr. Hana Procházková

 

Tel: 472 744 477, 474 720 203

 

e-mail: prochazkova.h@zsvodojem.cz

 

Konzultační hodiny lze běžně dohodnout individuálně dle předchozí domluvy telefonicky nebo mailem.

 

Zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se řídí novelou školského zákona 82/2015 Sb. a novelou vyhlášky č. 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. 

Žákem se speciálními vzdělávacími potřebami je žák, který k naplnění svých vzdělávacích možností nebo k uplatnění a užívání svých práv na rovnoprávném základě s ostatními potřebuje poskytnutí podpůrných opatření. Tito žáci mají právo na bezplatné poskytování podpůrných opatření z výčtu uvedeného v § 16 školského zákona.

Výchovný poradce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných.

 

Náplní poradenské činnosti je:

  • pomáhat učitelům, rodičům i dětem zvládat a odstraňovat problémy vyplývající ze speciálních vzdělávacích potřeb dílčího oslabení školní úspěšnosti, ze specifických poruch učení aj.
  • společně s učiteli a rodiči vytvářet individuální vzdělávací plán a plány pedagogické podpory žáků
  • průběžně vyhodnocovat účinnost navrhovaných opatření a podle potřeb žáků i učitelů měnit a upravovat používané postupy
  • ve spolupráci s třídními učiteli a ostatními vyučujícími zajišťovat, na základě Doporučení ŠPZ, speciální pomůcky a didaktické materiály
  • pravidelně spolupracovat se školským poradenským zařízením (PPP, SPC)
  • umožnit rodičům možnost konzultací a zajišťovat spolupráci rodičů a školy

 

Vzdělávání v naší škole je obecně založeno na poznávání, respektování a rozvíjení individuálních potřeb, možností a zájmů každého žáka, a to včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.             

Zajišťujeme, aby se každý žák prostřednictvím výuky přizpůsobené individuálním potřebám, případně s využitím podpůrných opatření, optimálně vyvíjel a dosahoval svého osobního maxima.