Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Zájezd do Anglie 2019/2020
14.11.2019

V záložce 2. stupeň - Anglie 2019/2020 jsou aktuální informace k zahraničnímu pobytu žáků 2. stupně.

Přijímací řízení 2020
3.11.2019

V záložkách 1. a 2. stupně jsou dostupné aktuální informace k přijímacím řízením na střední školy a osmiletá gymnázia.

Akce listopad
30.10.2019

Kalendář akcí pro měsíc listopad je aktuálně naplněn.

Výroční zpráva
11.10.2019

S výroční zprávou školy za rok 2018/2019 se můžete seznámit ZDE. (Velikost: 13.42 MB)

Volnočasové aktivity Veroniky Kalinové
30.9.2019

Do záložky AKTIVITY - NABÍDKA KROUŽKŮ -  jsme pod dosavadní tabulku přidali další možnosti smysluplného využití volného času Vašich dětí. 

Akce říjen
30.9.2019

Kalendář akcí na měsíc říjen je aktuálně naplněn - NAHLÉDNĚTE.

Rodičovské schůzky - říjen
23.9.2019

Rodičovské schůzky se uskuteční v úterý 8. 10. od 17:00 v kmenových učebnách jednotlivých tříd. Jednání Rady rodičů proběhne týž den od  16:30 ve sborovně školy.

Témata projektu HOP
22.9.2019

V tabulkách se můžete seznámit s konkrétními tématy projektu HOP (Hravě o prevenci).

Nabídka kroužků 2019/2020
20.9.2019

V záložce AKTIVITY  jsme zveřejnili nabídku kroužků pro tento školní rok.

Akce září
30.8.2019

Kalendář akcí pro měsíc září je naplněn.

Rozvrhy hodin
30.8.2019

V záložce ROZVRHY HODIN najdete rozvhy pro jednotlivé třídy.

Rozdělení žáků do oddělení ŠD
28.8.2019

V záložce DRUŽINA jsou aktuálně vypsána oddělení ŠD s předpokládaným rozmístěním žáků jednotlivých tříd. Dovolujeme si upozornit, že z organizačních důvodů mohou nastat drobné změny s ohledem na skutečný počet přihlášených žáků.

Organizace úvodních dní školního roku 2019/2020
28.8.2019

S organizací úvodních dní školního roku 2019/2020 se seznamte ZDE.

Adaptační kurz - 2019
28.8.2019

Právě jsme zvěřejnili podrobné informace k letošnímu adaptačnímu kurzu žáků 6. tříd.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Výchovný poradce

Vloženo: 17.9.2017 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 1956x | Upravil: Lenka Růžičková

Výchovný poradce:

 

Mgr. Hana Procházková

 

Tel: 472 744 477, 474 720 203

 

e-mail: prochazkova.h@zsvodojem.cz

 

Konzultační hodiny lze běžně dohodnout individuálně dle předchozí domluvy telefonicky nebo mailem.

 

Zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se řídí novelou školského zákona 82/2015 Sb. a novelou vyhlášky č. 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. 

Žákem se speciálními vzdělávacími potřebami je žák, který k naplnění svých vzdělávacích možností nebo k uplatnění a užívání svých práv na rovnoprávném základě s ostatními potřebuje poskytnutí podpůrných opatření. Tito žáci mají právo na bezplatné poskytování podpůrných opatření z výčtu uvedeného v § 16 školského zákona.

Výchovný poradce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných.

 

Náplní poradenské činnosti je:

  • pomáhat učitelům, rodičům i dětem zvládat a odstraňovat problémy vyplývající ze speciálních vzdělávacích potřeb dílčího oslabení školní úspěšnosti, ze specifických poruch učení aj.
  • společně s učiteli a rodiči vytvářet individuální vzdělávací plán a plány pedagogické podpory žáků
  • průběžně vyhodnocovat účinnost navrhovaných opatření a podle potřeb žáků i učitelů měnit a upravovat používané postupy
  • ve spolupráci s třídními učiteli a ostatními vyučujícími zajišťovat, na základě Doporučení ŠPZ, speciální pomůcky a didaktické materiály
  • pravidelně spolupracovat se školským poradenským zařízením (PPP, SPC)
  • umožnit rodičům možnost konzultací a zajišťovat spolupráci rodičů a školy

 

Vzdělávání v naší škole je obecně založeno na poznávání, respektování a rozvíjení individuálních potřeb, možností a zájmů každého žáka, a to včetně žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.             

Zajišťujeme, aby se každý žák prostřednictvím výuky přizpůsobené individuálním potřebám, případně s využitím podpůrných opatření, optimálně vyvíjel a dosahoval svého osobního maxima.