Kotva
Office 365

Elektronická ŽK

Aktuality
Hotovostní platba obědů - LISTOPAD
14.10.2021

Důležité informace v BLOGU ŠKOLY nebo v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Výsledky voleb do Školské rady
11.10.2021

Informace o výsledcích voleb do ŠR ZŠ Pod Vodojemem jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.

Volby do PS - zkrácené vyučování
3.10.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY.

Akce říjen
30.9.2021

Kalendář říjnových akcí je naplněn.

Třídní schůzky
22.9.2021

Podrobněji v BLOGU ŠKOLY.

Vyhlášení voleb do Školské rady
15.9.2021

Podrobnosti v článku v BLOGU ŠKOLY.

Rozhodnutí KHS Ústeckého kraje
11.9.2021

Více informací v blogu školy.

Projekt Nenech to být
10.9.2021

V záložce AKTIVITY - PROJEKTY jsou aktualizované informace k projektu Nenech to být.

Stránky tříd
18.8.2021

18.8. jsme aktualizovali stránky tříd (horní lišta - I. či II. stupeň). V tuto chvíli obsahují pouze jméno třídního učitele. Rozvrhy hodin a případné další podrobnosti doplníme v přípravném týdnu. 

Další aktualizace
17.8.2021

Aktualizací dnes prošly záložky KONTAKTY a NAŠI ZAMĚSTNANCI.

Úprava cen obědů od 1. 9. 2021
17.8.2021

Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.

Přihlášení do Microsoft Office 365 - návod
17.8.2021

Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.

Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení
18.8.2021

Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Informace k bezhotovostní inkasní platbě stravného

Vloženo: 15.6.2021 | Autor: Lenka Růžičková| Zobrazeno: 277x | Upravil: Lenka Růžičková

Rodiče, kteří budou mít zájem platit obědy inkasem ze svého účtu, si ve své bance zařídí svolení k inkasu pro účet školní jídelny, číslo účtu: 2500872912/2010.

 

Pro hladký průběh inkasní platby je potřeba zajistit v uvedeném termínu dostatečný finanční limit na účtu (dle věkové kategorie – max. 700 Kč na dítě).
Platba na následující měsíc bude stržena z účtu v termínu 20. – 25. den v měsíci.
Po stržení platby budou strávníci automaticky přihlášeni na celý následující měsíc.

 

V případě odhlášených obědů bude inkasní částka automaticky ponížena v následující platbě.

 

V případě, že platba neprojde, je potřeba uhradit stravné v hotovosti do posledního dne v měsíci.

 

Zjednodušený postup:


1. V bance povolit inkaso z účtu 2500872912/2010, variabilní symbol neuvádět,
    do poznámky (název souhlasu) napsat jméno, příjmení a třídu žáka. 

2. Do školní jídelny doručit svolení k inkasu – obdržíte ve své bance nebo vytištěné  

    z internetového bankovnictví. Doručit jej můžete osobně nebo poslat na e-mail:  

podana.p@zsvodojem.cz    

3. Zajistit dostatečný limit na účtu (20. – 25. den v měsíci).

 

Hotovostní platba bude dále probíhat dosavadním způsobem (u okénka školní jídelny).

Případné bližší informace zodpoví Petra Podaná, vedoucí školní jídelny:

tel. 472 743 711
nebo e-mail: podana.p@zsvodojem.cz

 

 

                                                                     Petra Podaná, vedoucí školní jídelny