Konkrétní informace v BLOGU ŠKOLY a v záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Podrobnosti v BLOGU ŠKOLY.
V záložkách BLOG ŠKOLY a také v samostatné záložce 2. STUPEŇ -
ADAPTAČNÍ KURZ 2024-2025 jsou informace pro rodiče a žáky budoucích šestých ročníků.
V samostatné záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, ale také v
BLOGU ŠKOLY jsme právě zveřejnili seznam identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd pro školní rok 2024/2025.
Více informací v BLOGU ŠKOLY a na stránkách tříd.
Nejprve nahlédněte do BLOGU ŠKOLY a poté se vydejte do Informačního střediska na Mírovém náměstí.
V BLOGU ŠKOLY, v samostatném článku, jsou uvedeny důležité informace k 2. kolu voleb zákonných zástupců nezletilých žáků do Školské rady.
Bližší informace k volbám do Školské rady jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.
Aktuálně otevíráme záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, která je určena zákonným zástupcům budoucích prvňáčků. Záložka bude plně aktualizována do konce měsíce února.
Důležité informace k přijímacím zkouškám jsou v BLOGU ŠKOLY, ale také ve stálých záložkách 1. a 2. stupně.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Cílem projektu byla inovace metod výuky na 1. stupni a ve vybraných předmětech (matematika, přírodní vědy, cizí jazyky) na 2. stupni ZŠ. Důraz byl položen na využití ICT, na mezipředmětové vztahy a na aplikace získaných znalostí a schopností v praxi. Výstupními materiály jsou zejména prezentace učiva, pracovní listy pro žáky, pracovní listy pro učitele
a testy pro zpětnou vazbu. Z finančních prostředků projektu bylo pořízeno 9 počítačů, 6 notebooků, 6 dataprojektorů, 6 projekčních pláten, 2 multifunkční zařízení, kopírka, tiskárna
a reproduktory.
Do realizace projektu se zapojilo 19 pedagogů (70%). Každý pedagog se podílel jak na tvorbě didaktických materiálů, tak na jejich praktickém ověřování ve třídách všech ročníků. Projekt předpokládá zlepšení dovedností práce žáků s PC, IA tabulí, specializovanými výukovými programy a Internetem. Posílením a rozvojem mezipředmětových vztahů je upevňována poznatková struktura žáků a jsou rozvíjeny schopnosti žáků při přenosu teoretických poznatků do praxe. Získané materiální prostředky umožnily naplnit cíle projektu.
Přírodní vědy | Finanční gramotnost | Matematika | Cizí jazyky |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.