Nahlédněte do tištěné podoby Ústeckého deníku nebo navštivte článek v BLOGU ŠKOLY.
Podrobnosti v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Informace pro zákonné zástupce žáků druhého stupně jsou v BLOGU ŠKOLY a v samostatné záložce
AKTIVITY - PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ.
Pro vstup využijte proklik do BLOGU ŠKOLY nebo vstupte do samostatné záložky
BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY a nahlédněte do seznamu identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd ve školním roce 2023/2024.
Vážení rodiče, nahlédněte do BLOGU ŠKOLY pro informace k charitativní akci.
Podrobné informace v BLOGU ŠKOLY nebo v samostatné záložce
ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací k zařazení žáků 5. ročníků do 6. třídy s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů nejdete v BLOGU ŠKOLY.
Oznamujeme vznik nové záložky/modulu, ve kterých budou zveřejňovány souborné informace pro podporu ukrajinských žáků.
Podrobnosti, poděkování a pochvala jsou v článku v BLOGU ŠKOLY.
Nově otervřená záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY je otevřena a bude postupně rozšiřována o aktuální informace.
Úprava rozsahu vyučování v souvislosti s konáním 2. kola prezidentských voleb je ZDE.
Pokyny MŠMT k začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího systému ČR jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY v českém jazyce i v ukrajinské jazykové mutaci.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Do záložky - KE STAŽENÍ - jsme přidali nový dokument - Žádost o vystavení opisu, stejnopisu vysvědčení. (Velikost: 50.5 kB)
Vážení rodiče,
žákům, kteří ukončí školní docházku k 30. 6. 2023, budou vráceny přeplatky za neodebranou stravu ve dnech 26. 6. až 30. 6. v době od 7.00 do 10.00 hodin. Rovněž bude vrácena částka 115 Kč za čisté a nepoškozené čipy.
Ostatním strávníkům (žákům, kteří pokračují ve školní docházce) se vzniklé přeplatky převedou do dalšího zúčtovacího období (září) za těchto podmínek:
Vzhledem k organizačním změnám v následujících dnech a týdnech (třídní výlety, školy v přírodě) je nutné, abyste svým dětem včas odhlašovali obědy. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Hotovostní placení stravného na měsíc červen probíhá každý den od 7.00 – 8.00 hod, dále pak ve středu 31. 5. 2023 od 7.00 – do 17.00 hod.
Měsíc červen má 22 stravovacích dní :
Vzhledem k organizačním změnám v následujících dnech a týdnech (třídní výlety, školy v přírodě) je nutné, abyste svým dětem včas odhlašovali obědy. Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Dovolujeme si upozornit, že strávník má nárok na oběd objednaný a uhrazený alespoň 24 hodin předem. Odběr oběda v den jeho zaplacení není možný.
PROSÍME O DOSTATEČNÝ FINANČNÍ LIMIT PRO STRHÁVÁNÍ INKASNÍ PLATBY
Od září 2022 se zdražuje stravné.
Prosíme o navýšení inkastní platby na 800 Kč za strávníka.
Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.
Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.
Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.
Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.
Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)
Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.
V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. V dalších dnech nemoci nemá strávník na dotovaný oběd nárok. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30. V tomto čase využívejte pro vstup do jídelny vchodu pod spojovací chodbou. V pozdějším čase pro vyzvednutí oběda od 13:15 do 13:30 využívejte pro vstup do jídelny hlavního vchodu.
Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)
Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.
Jak si jídlo vybírat z nabídky?
oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat
oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů
Výběr ze dvou jídel bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.
Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.
Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.
Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)
Od 13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.
Seznam alergenů přiložen ZDE.
Copyright © 2016 - 2023 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.