Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Rodičovské schůzky
30.11.2019

Rodičovské schůzky se budou konat 17.12.2019 v kmenových učebnách jednotlivých tříd od 17:00. Jednání Rady rodičů od 16:30 ve sborovně školy.

Akce prosinec
30.11.2019

Kalendář akcí pro měsíc prosinec je aktuálně naplněn.

Zájezd do Anglie 2019/2020
14.11.2019

V záložce 2. stupeň - Anglie 2019/2020 jsou aktuální informace k zahraničnímu pobytu žáků 2. stupně.

Přijímací řízení 2020
3.11.2019

V záložkách 1. a 2. stupně jsou dostupné aktuální informace k přijímacím řízením na střední školy a osmiletá gymnázia.

Akce listopad
30.10.2019

Kalendář akcí pro měsíc listopad je aktuálně naplněn.

Výroční zpráva
11.10.2019

S výroční zprávou školy za rok 2018/2019 se můžete seznámit ZDE. (Velikost: 13.42 MB)

Volnočasové aktivity Veroniky Kalinové
30.9.2019

Do záložky AKTIVITY - NABÍDKA KROUŽKŮ -  jsme pod dosavadní tabulku přidali další možnosti smysluplného využití volného času Vašich dětí. 

Akce říjen
30.9.2019

Kalendář akcí na měsíc říjen je aktuálně naplněn - NAHLÉDNĚTE.

Rodičovské schůzky - říjen
23.9.2019

Rodičovské schůzky se uskuteční v úterý 8. 10. od 17:00 v kmenových učebnách jednotlivých tříd. Jednání Rady rodičů proběhne týž den od  16:30 ve sborovně školy.

Témata projektu HOP
22.9.2019

V tabulkách se můžete seznámit s konkrétními tématy projektu HOP (Hravě o prevenci).

Nabídka kroužků 2019/2020
20.9.2019

V záložce AKTIVITY  jsme zveřejnili nabídku kroužků pro tento školní rok.

Akce září
30.8.2019

Kalendář akcí pro měsíc září je naplněn.

Rozvrhy hodin
30.8.2019

V záložce ROZVRHY HODIN najdete rozvhy pro jednotlivé třídy.

Rozdělení žáků do oddělení ŠD
28.8.2019

V záložce DRUŽINA jsou aktuálně vypsána oddělení ŠD s předpokládaným rozmístěním žáků jednotlivých tříd. Dovolujeme si upozornit, že z organizačních důvodů mohou nastat drobné změny s ohledem na skutečný počet přihlášených žáků.

Organizace úvodních dní školního roku 2019/2020
28.8.2019

S organizací úvodních dní školního roku 2019/2020 se seznamte ZDE.

Adaptační kurz - 2019
28.8.2019

Právě jsme zvěřejnili podrobné informace k letošnímu adaptačnímu kurzu žáků 6. tříd.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Poskytování informací

Vloženo: 29.3.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 5134x |

POSTUP PŘÍ PÍSEMNÝCH ŽÁDOSTECH O POSKYTNUTÍ INFORMACE

 

1. Evidenci písemných žádostí o poskytnutí informace vede pracovnice na vedení školy.

2. Evidence obsahuje: 


a) datum doručení žádosti, věc, číslo jednací 
b) jméno, příjmení žadatele (název a sídlo), spojení na žadatele 
c) způsob, jakým bylo ve věci postupováno a jak byla žádost vyřízena 
d) datum vyřízení žádosti

 

3. Údaje v evidenci žádosti jsou chráněny podle zákona č. 256/1992 Sb., o ochraně osobních údajů v informačních systémech.


Písemná žádost řediteli školy

 

  • Žádost o poskytnutí informace doručenou poštou přijímá pracovník školy pověřený evidencí pošty. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá zástupci ředitele nebo administrativnímu pracovníkovi, případně řediteli školy. Žádost doručenou osobně, elektronickou poštou, faxem nebo na jiných nosičích dat přijímá zástupce ředitel nebo administrativní pracovnice, případně ředitel školy.
  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému školskému úřadu prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
  • O odvolání proti odmítnutí poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne školský úřad do 15 dnů od předložení odvolání ředitelem školy. Pokud školský úřad v uvedené lhůtě nerozhodne, má se zato, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl odvolání a potvrdil napadané rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, tím není dotčena možnost soudního přezkoumání rozhodnutí o odvolání.

 


Úhrada nákladů

 

  • Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií (cena za jednostrannou kopii A4 je 1,50 Kč), opatřením technických nosičů dat a s odesláním informace žadateli. Dále je povinen žadateli na jeho žádost potvrdit předpokládanou výši úhrady nákladů. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.
  • Úhrady jsou příjmem školy.

 

PaedDr. Milan Zelenka 
ředitel školy