Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Záložka BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY
27.1.2020

Vážení rodiče budoucích prvňáčků, dnes jsme přidali podsložky záložky BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY. Nahlédněte.

Zprávy z lyžařského výcviku - AKTUALIZUJEME KAŽDÝ DEN
26.1.2020

Přístup ke zprávám ZDE.

Změna termínu třídních schůzek
26.1.2020

Ohlašujeme změnu termínu třídních schůzek.

Organizace čtvrtka 30.1.
26.1.2020

Seznamte se s organizací čtvrtka 30.1.

DŮLEŽITÉ - změna termínu zápisu do 1. tříd
26.1.2020

Vážení rodiče, seznamte se se změnou termínu zápisu do prvních tříd.

Konzultační hodiny - 2.pololetí 2019/2020
8.1.2020

V bnově vzniklé záložce zveřejňujeme rozpis konzultačních hodin jednotlivých učitelů pro 2. pololetí tohoto školního roku.

Lyžařský kurz 2020
8.1.2020

V blogu školy i v samostatné záložce II. stupeň jsou aktuální informace k lyžařskému výcviku.

Změny ve školní jídelně
15.12.2019

Se změnami ve školní jídelně, které vstupují v platnost v lednu 2020, se můžete seznámit v blogu školy i v záložce školní jídelna. 

Zájezd do Anglie 2019/2020
14.11.2019

V záložce 2. stupeň - Anglie 2019/2020 jsou aktuální informace k zahraničnímu pobytu žáků 2. stupně.

Přijímací řízení 2020
3.11.2019

V záložkách 1. a 2. stupně jsou dostupné aktuální informace k přijímacím řízením na střední školy a osmiletá gymnázia.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Poskytování informací

Vloženo: 29.3.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 5212x |

POSTUP PŘÍ PÍSEMNÝCH ŽÁDOSTECH O POSKYTNUTÍ INFORMACE

 

1. Evidenci písemných žádostí o poskytnutí informace vede pracovnice na vedení školy.

2. Evidence obsahuje: 


a) datum doručení žádosti, věc, číslo jednací 
b) jméno, příjmení žadatele (název a sídlo), spojení na žadatele 
c) způsob, jakým bylo ve věci postupováno a jak byla žádost vyřízena 
d) datum vyřízení žádosti

 

3. Údaje v evidenci žádosti jsou chráněny podle zákona č. 256/1992 Sb., o ochraně osobních údajů v informačních systémech.


Písemná žádost řediteli školy

 

  • Žádost o poskytnutí informace doručenou poštou přijímá pracovník školy pověřený evidencí pošty. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá zástupci ředitele nebo administrativnímu pracovníkovi, případně řediteli školy. Žádost doručenou osobně, elektronickou poštou, faxem nebo na jiných nosičích dat přijímá zástupce ředitel nebo administrativní pracovnice, případně ředitel školy.
  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému školskému úřadu prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
  • O odvolání proti odmítnutí poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne školský úřad do 15 dnů od předložení odvolání ředitelem školy. Pokud školský úřad v uvedené lhůtě nerozhodne, má se zato, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl odvolání a potvrdil napadané rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, tím není dotčena možnost soudního přezkoumání rozhodnutí o odvolání.

 


Úhrada nákladů

 

  • Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií (cena za jednostrannou kopii A4 je 1,50 Kč), opatřením technických nosičů dat a s odesláním informace žadateli. Dále je povinen žadateli na jeho žádost potvrdit předpokládanou výši úhrady nákladů. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.
  • Úhrady jsou příjmem školy.

 

PaedDr. Milan Zelenka 
ředitel školy