Kotva
Elektronická ŽK

Aktuality
Příměstský tábor
14.2.2019

V blogu školy jsou zveřejněny podrobnosti k příměstskému táboru pro období jarních prázdnin.

Přijímací řízení 2019
6.2.2019

Přinášíme aktuální informace k přijímacím zkouškám na střední školy (žáci 2. stupně) a osmiletá gymnázia (žáci 5. ročníků).

Chorvatsko 2019
2.2.2019

V záložce II.stupeň jsme nově zveřejnili aktuální informace k zahraničnímu pobytu dětí 2. stupně v Chorvatsku.

Akce únor
30.1.2019

Kalendář plánovaných akcí pro měsíc únor je naplněn.

Zřizovatel školy

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Statutární město
Ústí nad Labem.

 

Ministerstvo školství

Mapa webu
A
A
A

Poskytování informací

Vloženo: 29.3.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 4283x |

POSTUP PŘÍ PÍSEMNÝCH ŽÁDOSTECH O POSKYTNUTÍ INFORMACE

 

1. Evidenci písemných žádostí o poskytnutí informace vede pracovnice na vedení školy.

2. Evidence obsahuje: 


a) datum doručení žádosti, věc, číslo jednací 
b) jméno, příjmení žadatele (název a sídlo), spojení na žadatele 
c) způsob, jakým bylo ve věci postupováno a jak byla žádost vyřízena 
d) datum vyřízení žádosti

 

3. Údaje v evidenci žádosti jsou chráněny podle zákona č. 256/1992 Sb., o ochraně osobních údajů v informačních systémech.


Písemná žádost řediteli školy

 

  • Žádost o poskytnutí informace doručenou poštou přijímá pracovník školy pověřený evidencí pošty. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá zástupci ředitele nebo administrativnímu pracovníkovi, případně řediteli školy. Žádost doručenou osobně, elektronickou poštou, faxem nebo na jiných nosičích dat přijímá zástupce ředitel nebo administrativní pracovnice, případně ředitel školy.
  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému školskému úřadu prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.
  • O odvolání proti odmítnutí poskytnutí informace vydaném ředitelem školy rozhodne školský úřad do 15 dnů od předložení odvolání ředitelem školy. Pokud školský úřad v uvedené lhůtě nerozhodne, má se zato, že vydal rozhodnutí, kterým odmítl odvolání a potvrdil napadané rozhodnutí. Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, tím není dotčena možnost soudního přezkoumání rozhodnutí o odvolání.

 


Úhrada nákladů

 

  • Ředitel školy je oprávněn požadovat úhradu skutečných nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií (cena za jednostrannou kopii A4 je 1,50 Kč), opatřením technických nosičů dat a s odesláním informace žadateli. Dále je povinen žadateli na jeho žádost potvrdit předpokládanou výši úhrady nákladů. V odůvodněných případech lze podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.
  • Úhrady jsou příjmem školy.

 

PaedDr. Milan Zelenka 
ředitel školy