Nejprve nahlédněte do BLOGU ŠKOLY a poté se vydejte do Informačního střediska na Mírovém náměstí.
V BLOGU ŠKOLY, v samostatném článku, jsou uvedeny důležité informace k 2. kolu voleb zákonných zástupců nezletilých žáků do Školské rady.
Bližší informace k volbám do Školské rady jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.
Aktuálně otevíráme záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, která je určena zákonným zástupcům budoucích prvňáčků. Záložka bude plně aktualizována do konce měsíce února.
Na stránkách tříd 2. A, 2. B a 3. A jsou zveřejněny změny v rozvrzích platné od 5.2.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA, II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA a II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Informace o úpravě rozsahu vyučování pro středu 31.1. jsou v BLOGU ŠKOLY.
V BLOGU ŠKOLY i v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ VÝCVIK jsou přínosné informace VZP.
Důležité informace k přijímacím zkouškám jsou v BLOGU ŠKOLY, ale také ve stálých záložkách 1. a 2. stupně.
Informace o úpravě vyučování v pátek 22.12. naleznete v BLOGU ŠKOLY.
V týdnu od 8.1. do 12.1. proběhne na naší škole týden konzultací. Bližší informace ZDE.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací v BLOGU ŠKOLY a v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
O spolupráci našich starších žáků s klienty domova seniorů na Bukově je více v BLOGU ŠKOLY či v záložce AKTIVITY - PROJEKTY.
V BLOGU školy a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA jsou bližší informace
Pro zhlédnutí fotografií z akce 7. C vstupte na stránku třídy nebo rychlým proklikem ZDE.
Informace k lyžařskému kurzu jsou aktuálně zveřejněny v BLOGU ŠKOLY a také v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ KURZ 2023/2024
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Vážení rodiče,
níže přinášíme přehledný souhrn informací spojených s organizací zahájení školního roku 2021/2022. Další sdělení včetně informací ze školní jídelny můžete nalézt v BLOGU ŠKOLY v článcích, které jsme zveřejňovali v předchozích dnech.
středa 1. 9.
- s výjimkou 1. tříd proběhne testování žáků sadou AG test Genrui. Postup odběru je stejný jako u testů, kterými se dětmi testovaly v minulém školním roce - viz instruktážní video.
Při vstupu do školy, ve všech společných prostorech a před zahájením testování musí mít žáci nasazenu roušku. Po otestování s negativním výsledkem žáci roušku ve třídě odkládají. Testování se nemusí účastnit ten žák, který má ukončeno očkování (14 dnů po plně dokončeném očkování), žák, který prodělal Covid-19 a je v ochranné lhůtě 180 dní (nutno doložit). Dále se nemusí testovat žák, který se prokáže platným testem z akreditovaného místa. Děti, které chodí do ranní družiny, se budou testovat až ve třídě. Asistence zákonného zástupce u testování je umožněna pouze ve výjimečných případech u žáků 1. (čtvrtek), 2. a 3. tříd a po předchozí domluvě s třídní učitelkou. Pokud žák používá ve třídě svůj test, musí mít tento test certifikaci MZ.
čtvrtek 2. 9.
- organizační práce spojené se zahájením školního roku - zkrácený rozsah vyučování takto:
Upozornění - vzhledem k hygienickým pravidlům platných ve školní jídelně budou konce vyučování rozvolněny v řádech minut, přesné ukončení bude oznámeno.
pátek 3. 9.
- vyučování podle platného rozvrhu v upraveném rozsahu
Týden 6. 9. - 10. 9.
Ve dnech pondělí 6. 9. a čtvrtek 9. 9. - testování žáků.
6. 9. - 8. 9. proběhne pro žáky 6. ročníků adaptační kurz (samostatný článek)
8. 9. - 9. 9. adaptační kurz pro žáky 7. tříd
V týdnu od 13. 9. začne výuka ve všech třídách dle platných rozvrhů a v plném počtu vyučovacích hodin.
S konkrétními informacemi platnými pro jednotlivé třídy budete seznámeni třídními učiteli prostřednictvím systému Bakaláři.
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.