V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a
II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky
AKTIVITY - KROUŽKY,
AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Vážení rodiče,
z vládního rozhodnutí se mohou od 12. 4. 2021 vrátit k prezenční výuce rotační formou žáci 1. stupně.
Od 12. 4. nastoupí do školy žáci 1. A, 2. B, 3. A, 3. B, 4. C a 5. C, v následujícím týdnu od 19. 4. zbylé třídy 1. stupně. V platnosti zůstávají předchozí omezení týkající se zpěvu a sportovních aktivit.Vzhledem k epidemiologické situaci Vás žádáme o aktualizaci kontaktních údajů třídním učitelům.
Podmínkou vstupu do školy je antigenní testování žáků formou samotestování a minimálně chirurgická rouška. Vzhledem k tomu, že testování bude probíhat v tělocvičnách, budou žáci v pondělí a ve čtvrtek přicházet do školy vstupem do školní družiny a tělocvičen. Rodičům žáků 1. až 3. ročníku bude umožněna asistence při provádění testu. Žáci si budou test provádět sadou Lepu rapid, rodičům doporučujeme instruktážní video na webu testovani.edu.cz. Za náhradu testu budou považovány výjimky uvedené v materiálu
„MANUÁL COVID-19 TESTOVÁNÍ VE ŠKOLÁCH DUBEN 2021“ (Velikost: 707.84 kB) .
Bližší informace o časovém rozvržení testování a výuky obdržíte od třídních učitelů.
Školní družina bude v provozu pro žáky 1. až 3. tříd vzdělávajících se prezenčně od 7.00 – 16.00 hodin. Režim bude probíhat v homogenních skupinách.
Pro děti zaměstnanců vybraných profesí škola zajistí v týdnu distanční výuky celodenní program ve školní družině. Dohled nad dětmi zajistí pověřený pedagogický pracovník. Příslušnost k vybraným profesím zákonný zástupce doloží škole potvrzením zaměstnavatele.
Žáci vzdělávající se prezenčně, budou automaticky přihlášeni ke stravování. Ostatní žáci na distanční výuce se musí ke stravování přihlásit. Oběd mohou odebrat v čase 11.00 - 11.30 hodin do vlastních nádob, či zkonzumovat v jídelně. Pro oběd se bude docházet vchodem pod spojovací chodbou. Termín pro objednání oběda na pondělí 12. 4. je v neděli 11. 4. do 18.00 hodin.
S pozdravem
PaedDr. Milan Zelenka Ing. Lucie Gerychová
Vedení školy
Copyright © 2016 - 2025 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a,
Pod Vodojemem 323/3a
Ústí nad Labem 40010
telefon: 472 744 477br> e-mail: sekretariat@zsvodojem.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Digitální a informační agentura
Na Vápence 915/14
130 00 Praha 3
e-mail: pristupnost@dia.gov.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.