Bližší informace k volbám do Školské rady jsou zveřejněny v BLOGU ŠKOLY.
Aktuálně otevíráme záložku BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY, která je určena zákonným zástupcům budoucích prvňáčků. Záložka bude plně aktualizována do konce měsíce února.
Na stránkách tříd 2. A, 2. B a 3. A jsou zveřejněny změny v rozvrzích platné od 5.2.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA, II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY, v záložkách I. stupně OSMILETÁ GYMNÁZIA a II. stupně PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ a prioritně též v systému Bakaláři.
Informace o úpravě rozsahu vyučování pro středu 31.1. jsou v BLOGU ŠKOLY.
V BLOGU ŠKOLY i v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ VÝCVIK jsou přínosné informace VZP.
Důležité informace k přijímacím zkouškám jsou v BLOGU ŠKOLY, ale také ve stálých záložkách 1. a 2. stupně.
Informace o úpravě vyučování v pátek 22.12. naleznete v BLOGU ŠKOLY.
V týdnu od 8.1. do 12.1. proběhne na naší škole týden konzultací. Bližší informace ZDE.
Bližší informace v BLOGU ŠKOLY či v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
Více informací v BLOGU ŠKOLY a v záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA.
O spolupráci našich starších žáků s klienty domova seniorů na Bukově je více v BLOGU ŠKOLY či v záložce AKTIVITY - PROJEKTY.
V BLOGU školy a v samostatné záložce ŠKOLNÍ JÍDELNA jsou bližší informace
Pro zhlédnutí fotografií z akce 7. C vstupte na stránku třídy nebo rychlým proklikem ZDE.
Informace k lyžařskému kurzu jsou aktuálně zveřejněny v BLOGU ŠKOLY a také v samostatné záložce II. stupeň - LYŽAŘSKÝ KURZ 2023/2024
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce KE STAŽENÍ.
Pokyny k návratu žáků 1. stupně do škol
1) Dobrovolný nástup žáků do škol je možný po předchozím přihlášení dne 25. 5. 2020.
2) Žáci mohou do školy přicházet od 7.30 do 7.55 hodin, vstup do školy je zakázán doprovázejícím osobám.
3) Podmínkou účasti žáků je odevzdání podepsaného Čestného prohlášení dne 25. 5. 2020 po příchodu do třídy. V případě, že někdo nemá možnost tisku tohoto dokumentu, (Velikost: 268.76 kB) může si jej vyzvednout ve škole v čase 8.00 – 12.00 hodin.
4) Žáci si přinesou přezůvky v sáčku, které budou každý den odnášet domů. Žáci přijdou v oblečení, které jim umožní i pobyt mimo třídu. Každý žák bude mít u sebe min. 2 roušky a sáček na jejich uložení.
5) Pracovníci školy budou důsledně dbát na dodržování všech hygienických opatření – při vstupu využívání dezinfekčních rohoží a stojanu s dezinfekcí, dále pak na pravidelné mytí a dezinfekci rukou ve třídách, větrání, pokud možno dodržování dvoumetrových rozestupů mezi žáky, nošení roušek při pobytu ve společných prostorách apod.
6) Dopolední aktivity budou probíhat od 8.00 do 11.40 h. Žáci, kteří se přihlásili ke stravování, budou oběd konzumovat do 12.15 ve třídě (doporučujeme,aby měli ubrousek).
7) Pro přihlášené bude odpolední činnost probíhat v pavilonu ŠD, úplata za tuto službu se nehradí, odpolední činnost trvá do 16.00 h. Rodiče dopředu nahlásí mailem vedoucí vychovatelce pí Proškové (proskova.e@zsvodojem.cz) způsob odchodu ze školy. Pokud si zákonný zástupce pro dítě přijde do školy, bude využívat čipový systém.
8) V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, žádá škola informaci o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet.
9) V případě náhlého zhoršení zdravotního stavu (zvýšená teplota, kašel, respirační obtíže), okamžitě podejte zprávu na vedení školy. Pokud k obtížím dojde v průběhu pobytu ve škole, bude žák umístěn do karanténní místnosti a neprodleně budou informováni rodiče a KHS.
V Ústí nad Labem 19. 5. 2020
PaedDr. Milan Zelenka
Ing. Lucie Gerychová
Vedení školy
Copyright © 2016 - 2024 | ZŠ Vodojem &   Vitalex Computers - Tvorba školních webů
Prohlášení o přístupnosti | CookiesStruktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.