Informace ze školní jídelny
Aktuálně:
hotovostní placení obědů na měsíc červen probíhá každý den od 7.00 – 8.00 hod., dále pak v poslední školní den měsíce května (pátek 30. 5. 2025) od 7.00 – do 17:00 hodin
Měsíc květen má 20 stravovacích dní:
- 7 – 10 let ... 600 Kč
- 11 – 14 let ... 640 Kč
- 15 – a více ... 680 Kč
4.11.
Vážení rodiče, milé děti,
dovolte, abychom Vás v dnešním příspěvku seznámili s těmi, které se starají o naše stravování. Posuďte sami, zda to paní kuchařkám více slušelo v černém provedení v rámci Black Friday, nebo jestli se Vám více líbí v nových, veselých úborech.
Fotogalerie ZDE
11.9.
Vážení rodiče,
znovu si dovolujeme upozornit, že ani se zavedením e-peněženky se způsob plateb za odběr stravy NEMĚNÍ. I nadále je možné provádět úhradu stravy těmito dvěma způsoby:
- platba prostřednictvím SIPO
- hotovostní platba u vedoucí školní jídelny
PROSÍME O DOSTATEČNÝ FINANČNÍ LIMIT PRO STRHÁVÁNÍ INKASNÍ PLATBY
Dále apelujeme na rodiče, aby obědy v době nepřítomnosti dítěte ve škole odhlašovali.
Ceny stravného pro jednotlivé kategorie se řídí novelou vyhlášky č. 107/2005 Sb. (107/2008 Sb.) v platném znění, která udává finanční limity na nákup potravin.
Pro stanovení ceny je směrodatný věk, kterého žák dosáhne během školního roku tj. září - srpen.
Platíte-li stravné inkasem, nezapomeňte na účtu zajistit dostatečný finanční limit.
Platba stravného: každý den od 7:00 do 8:00, poslední pracovní den v měsíci od 7:00 do 17:00.
Odhlašování obědů v době nemoci (Školský zákon č. 561/2004 Sb., Vyhláška o školním stravování č. 107/2005 Sb.)
Žák má nárok na dotovaný oběd pouze v době pobytu ve škole a školském zařízení.
V případě onemocnění žáka je povinností rodičů obědy odhlásit. První den neplánované nepřítomnosti strávníka ve škole se považuje za pobyt ve škole (neplatí pro plánovanou návštěvu u lékaře), žák má nárok na dotovaný oběd. V dalších dnech nemoci nemá strávník na dotovaný oběd nárok. První den nemoci mají rodiče možnost vyzvednout oběd do vlastních jídlonosičů v době od 11:00 do 11:30. V tomto čase využívejte pro vstup do jídelny vchodu pod spojovací chodbou.
Dále: věnujte pozornost následujícímu sdělení - rozklikněte Sm 9_Provozní řád ŠJ_dodatek 6 (Velikost: 372.8 kB)
Plné znění Směrnic pro školní jídelny je ZDE.
Manuál k objednávání obědů:
Jak si jídlo vybírat z nabídky?
oběd číslo 1 - je zadán automaticky a při jeho upřednostnění nemusíte předem nic objednávat
oběd číslo 2 - je třeba objednávat vždy týden dopředu jedním z níže uvedených způsobů
- na webových stránkách
www. strava.cz. Pro aktivaci této služby je nutný přístupový kód a číslo stravovacího zařízení 3752.
- prostřednictvím elektronického terminálu v prostorách školní jídelny
- u vedoucí školní jídelny
Výběr ze dvou jídel bude možný každý den kromě 1. pracovního dne v měsíci.
- pokud se oběd číslo 2 nebude daný den vařit z důvodu malého počtu objednávek, lze na stránkách www.strava.cz nalézt informaci, že se oběd číslo 2 nevaří. V tomto případě je oběd automaticky přeobjednán na oběd číslo 1. Pokud oběd číslo 1 nechcete, lze jej den předem do 10:00 zrušit.
Do 20. 10. 2020 musí každý strávník odevzdat novou přihlášku ke stravování. Přihlášku lze vytisknout z webových stránek školy (odkaz niže) nebo vyzvednout ve školní jídelně. Bez této přihlášky nelze zakoupit obědy na další měsíc. Přihlášku musí odevzdat všichni (platící hotově i inkasem) a bude platná po celou dobu školní docházky.
Přihlášku ke stravování si můžete stáhnout ZDE.
Strávníci, kteří platí obědy ve školní jídelně inkasem, jsou povinni sami nahlásit ve školní jídelně ukončení inkasa (odchod ze školy, ukončení stravování apod.)
Od 13. 12. 2014 vstupuje v platnost nařízení 1169/2011/EU, čl. 44, odst. 1 poskytování informací o potravinách spotřebitelům. Ve vyhlášce č. 113/2005 Sb. v §8, odst.10 je stanoveno, že potravina, která obsahuje alergen musí být označena i pro spotřebitele ve školní jídelně.
Seznam alergenů přiložen ZDE.