Seznam identifikátorů přijatých žáků do 1. tříd, stejně jako žáků s odkladem školní docházky je aktuálně zveřejněn v záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY - PŘIJATÍ ŽÁCI
Právě jsme zřídili novou záložku MATEMATICKÁ TŘÍDA. Nahlédněte do levého menu nebo rychlým proklikem přímo ZDE.
Informace pro zákonné zástupce budoucích prvňáčků byly právě zveřejněny v záložce BUDOUCÍ PRVNÍ TŘÍDY.
Více informací v blogu školy a na stránce
školní jídelny.
V záložkách I. stupeň - školy v přírodě a
II. stupeň - školy v přírodě jsou bližší informace k výjezdům jednotlivých tříd.
Důležité informace pro žáky 9. a 5. ročníků jsou v BLOGU ŠKOLY, a také v záložkách 1. a 2. stupně.
Článek o Sportovním dni mládeže je obohacen o fotogalerii.
Nabídka kroužků na naší škole je kompletní, nahlédněte buď do článku v BLOGU ŠKOLY či do záložky
AKTIVITY - KROUŽKY,
AKTIVITY - DALŠÍ KROUŽKY.
Nahlédněte do Blogu školy, manuál je též celoročně umístěn v záložce
KE STAŽENÍ.
Naše škola realizovala projekt s názvem Kvalitní vzdělání – kvalitní inkluze – záruka budoucnosti, registrační číslo: CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/0002916, podpořený z výzvy MŠMT Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Doba realizace projektu byla od 1. 2. 2017 do 31. 1. 2019. Projekt byl ukončen k 31.7.2021.
Projekt byl zaměřen na:
personální podporu – školní asistent působící na škole po dobu jednoho roku;
profesní rozvoj pedagogů ZŠ - další vzdělávání pedagogů v oblasti inkluze a cizích jazyků, tandemová výuka, zavádění metody CLIL do výuky na ZŠ;
extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ – čtenářský klub pro žáky ZŠ a doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem.
Hlavním cílem projektu bylo zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků ZŠ v klíčových
kompetencích a sociální integrace žáků včetně začleňování romských dětí do
vzdělávání.
Tento projekt byl spolufinancován EU.
Copyright © 2016 - 2025 | ZŠ Vodojem &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a, má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem, Pod Vodojemem 323/3a,
Pod Vodojemem 323/3a
Ústí nad Labem 40010
telefon: 472 744 477br> e-mail: sekretariat@zsvodojem.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Digitální a informační agentura
Na Vápence 915/14
130 00 Praha 3
e-mail: pristupnost@dia.gov.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.